امانی:

توهین‌کنندگان به رییس جمهوری سازمان‌دهی شده عمل کردند

    کد خبر :43519

منتخب شورای شهر تهران با اشاره به توهین‌های صورت گرفته به رییس جمهوری در روز قدس این اقدام مخالفان را عامل مصصم‌تر شدن مردم در حمایت از دکتر روحانی دانست.

«شهربانو امانی» فعال سیاسی اصلاح طلب درباره توهین به رییس جمهوری در روز قدس گفت: چنین حرکت های سازمان یافته ای در جهت عناد و دشمنی با رییس جمهوری بوده که با رای قاطع مردم انتخاب شده است.

به گفته او انتصاب برخی القاب به رییس جمهوری از قبل آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد. مردم به خوبی می دانند طراحی این حرکت ها در جای دیگری صورت می گیرد و خیابان های تهران در روز قدس که باید روز انسجام جهان اسلام و دفاع از مظلومان جهان باشد به میدان عمل مخالفان تبدیل شد.

او گفت: دشمنان همواره تلاش می کردند تا وحدت مردم را زیر سوال ببرند اما این افراد زحمت دشمنان را کم کردند، مخصوصا در روزی که باید نشان‌دهنده افزایش همدلی و وحدت مسلمانان جهان در دفاع از مظلومیت باشد.

امانی در پایان اظهار کرد: دشمنان، رییس جمهوری مظلوم ایران را آماج تهمت قرار دادند و از این اتفاق فیلمبرداری کردند. این افراد در ماه مبارک رمضان حتی نتوانستند خشم خود را کنترل کنند و کینه هایشان را بیرون ریختند. باید به این گروه سازمان دهی شده بار دیگر گفت که بی دلیل خودش را به زحمت نیاندازند زیرا با این حرکت حامیان دکتر روحانی مصصم‌تر و متحدتر خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید