تقابل شفر با بازیکن سابق بایرن مونیخ! / نبرد غول‌کش‌ها در آبادان

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹
    کد خبر :434933

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه این هفته آغاز می شود و روز جمعه هم یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.

دیدارهای هفته پانزدهم در ۶ روز برگزار می شود. مسابقات این هفته از روز پنجشنبه 15 آذر آغاز و روز ۲۴ آذرماه به پایان می رسد! یک بازی جام حذفی هم روز پنجشنبه بین دو تیم سایپا و صنعت نفت برگزار می‌شود.

نگاهی به بازی های این هفته می اندازیم:

پیکان تهران – نساجی مازندران؛ خروج از بحران یا تداوم ناکامی؟

پیکان در بحران عمیقی فرو رفته و در 6 هفته اخیر 5 باخت و یک مساوی داشته و به همین دلیل مجید جلالی در اولین اقدام دو سه بازیکن خود را اخراج کرد! شاگردان جلالی با 4 باخت متوالی در رده هشتم جدول ایستاده است. انتقادها از کادرفنی تیم زیاد شده و این مسابقه برای انها اهمیتی حیاتی دارد. نساجی هم در رده دوازدهم جدول است و در این مسابقه هم تنها نیست و قطعا هوادارانش بیشتر از تیم میزبان خواهند بود. اگر تیم نکونام بتواند پنجمین باخت را به پیکان تحمیل کند در آنصورت وضعیت این تیم وخیم تر خواهد شد و اگر پیکان پیروز شود نوار باخت‌هایش قطع می‌شود.

سپیدرود رشت- استقلال؛ تقابل بازیکن سابق بایرن مونیخ با شفر!

استقلال بعد از دو برد متوالی مقابل تیم‌های خوزستانی توانسته کمی هواداران‌شان را راضی نگه دارد اکنون آنها منتظر سومین برد متوالی پسران آبی هستند استقلال برای ماندن روی پله پنجم جدول لیگ باید سه امتیاز از قرمزپوشان شهر نفت بگیرند. سپیدرود برای بقا در لیگ می‌جنگد. تقابل علی کریمی با استقلال در نوع خود برای اهالی فوتبال جذابیت زیادی خواهد داشت. سپیدرود در صورت باخت در این بازی شرایطش سخت خواهدبود و همچنان روی پله پانزدهم باقی می‌ماند. استقلال در این بازی آرمین سهرابیان را به احتمال فراوان در اختیار نخواهد داشت منتظری و فرشید باقری اما ظاهرا مشکلی برای حضور در میدان ندارند. دوئل شفر با علی کریمی که زمانی در بایرن مونیخ آلمان هم بازی کرده در میدان سبز فوتبال دیدنی است.

`پدیده – ماشین سازی تبریز؛ بازگشت به صدر؟

پدیده که هفته گذشته بعد از ۴ برد متوالی در اصفهان بازی را به سپاهان واگذار کرد برای بازگشت به صدر تلاش می‌کند. شاگردان گل‌محمدی اگر بتوانند در این مسابقه پیروز شوند شانس قهرمان شدن در نیم فصل را دارند البته گل‌محمدی اعلام کرده که تیمش برای قهرمانی بسته نشده است. ماشین سازی تبریز هم بعد از ۶ مساوی متوالی مقابل پرسپولیس بازنده شد. شاگردان مهاجری اگرچه روی رده یازدهم جدول هستند اما فاصله امتیازی این تیم با ته جدول کمتر از ۴ امتیاز است.

یک دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

صنعت نفت آبادان – سایپا؛ نبرد غول کش‌ها

نارنجی پوشان سایپا که مدعی قهرمانی در جام حذفی هستند یک هفته سخت را پیش رو دارند. تیم سایپا ابتدا روز ۱۶ آذر باید در مرحله یک چهام مقابل نفت آبادان قرار بگیرند و بعد از آن هم در لیگ برتر میهمان آبادانی‌ها خواهند بود. سایپا به حکم قرعه میهمان تیم نفت شده است. سایپا برای رسیدن به این مرحله استقلال را از پیش رو برداشت و صنعت نفت آبادان هم دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی را در جام حذفی شکست داده است. نبرد غول کش‌ها در این مرحله از جام دیدنی خواهد بود.

اسامی داوران و برنامه مسابقات:

پنجشنبه 15 آذر
پیکان تهران – نساجی مازندران – ساعت 15:15 / ورزشگاه شهدا شهرقدس
پیام حیدری – سجاد طوری – احد سلطانی – علی صفایی
ناظر: مسعود عنایت
جمعه 16 آذر
سپیدرود رشت – استقلال تهران – ساعت 15 / ورزشگاه سردار جنگل رشت
حسین زرگر – محمدرضا ابوالفضلی – محمدرضا مدیرروستا – علی میرغفاری
ناظر: ابوطالب طاهریان
پدیده مشهد – ماشین سازی تبریز – ساعت 17 / ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
موعود بنیادی فر – حسن یوسفی – رضا قیم – محمدجواد رحیم زاده
ناظر: ابراهیم میرزابیگی

*جام حذفی – مرحله یک چهارم
صنعت نفت آبادان – سایپا تهران – ساعت 16:15 / ورزشگاه تختی آبادان
محمدرضا اکبریان – رضا سخندان – حمید سبحانی – کوپال ناظمی
ناظر: محمدعلی فروغی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید