رایزنی پنهانی حامیان«گزینه خاص» با روسای هیات‌های کشتی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :434905

نزدیکان یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون کشتی مدتی است با رایزنی‌های خودمانی و مکرر با روسای برخی هیات‌های کشتی اثرگذار در حال جلب نظر و کسب آرای لازم هستند.

به گزارش مهر، بازار شایعات و گمانه زنی‌های مختلف در خصوص انتخاب جانشین رسول خادم در فدراسیون کشتی هر روز داغ تر از روز قبل می شود. برخی معتقدند به رغم این همه جنجال و هیاهو، تنها فردی که از هر نظر شرایط ریاست فدراسیون کشتی را دارد، حمید بنی تمیم سرپرست کنونی فدراسیون است. او تنها گزینه ای است که فعلا، هم جایگاه خوبی در میان گوش‌شکسته ها دارد و هم از حمایت مطلوبی ازسوی وزارت ورزش برخوردار است.

این در حالیست که نام برخی گزینه های شناخته شده و مطرح دیگر همچون امیررضا خادم و حسن رنگرز نیز بارها در محافل کشتی مطرح شده ولی با توجه به اتفاقات یکماه اخیر، نمی توان شانس زیادی برای انتخاب این گزینه ها برای ریاست فدراسیون کشتی قائل شد. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و نظر متولیان امر در لحظه آخر به سود این دو چهره تغییر کند.

اما در حالی که نگاه اهالی کشتی به سمت و سوی اسامی مذکور دوخته شده، گزینه ای شناخته شده و عنوان‌دار در کشتی ایران هم در کمال سکوت و آرامش در حال تلاش برای رسیدن به صندلی ریاست است. گزینه ای که به قول معروف با «چراغ خاموش» در حال حرکت است و بیش از آنکه خود را درگیر سرو صداهای تبلیغاتی کند، مشغول پیشروی به مجمع انتخابات و سپس فتح رفیع‌ترین جایگاه مدیریتی در کشتی است.

گفته می شود دوستان و نزدیکان این گزینه خاص که اتفاقا از رفقای گرمابه و گلستان این چهره هستند، مدتی است طی رایزنی و تماس تلفنی با برخی اعضای مجمع و روسای هیات های تاثیرگذار در انتخابات، مشغول کسب آرا و نظر شفاهی به سود گزینه مورد نظرشان هستند. گزینه ای که در طول دوران ریاست رسول خادم در فدراسیون کشتی از منتقدان اصلی او بود اما ترجیح داد همواره سکوت کند و به هنگام پیروزی و شکست هم هیچ اظهارنظری در رسانه ها نداشته باشد.

این گزینه خاص که اتفاقا تا همین چند سال پیش هم دستی بر آتش مدیریت داشته در نظر دارد با حمایت ویژه کمیته ملی المپیک و شاید وزارت ورزش جانشین رسول خادم شود و ثابت کند می تواند پرافتخارترین ورزش ایران را به سلامت به سر منزل مقصود برساند.

هر چند تا به امروز از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی و مدعیان بزرگ مجمع فدراسیون کشتی یاد شده اما باید تا زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست صبر کرد و منتظر ماند.

بدین ترتیب می توان حدس زد از یک‌سو اگر حمید بنی تمیم با مجوز وزارت ورزش بخواهد وارد گود انتخابات شود و از سوی دیگر گزینه خاص هم با تایید مراجع ذیصلاح به این رقابت راه یابد، شاهد زورآزمایی جذاب و حساسی بین این دو گوش‌شکسته برای جانشینی خادم خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید