انتقاد از هرس زودهنگام درختان از سوی شهرداری

    کد خبر :434349

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هرس درختان در روزهای گذشته در شهر تهران، گفت: هرس تهران در کلانشهر تهران باید صحیح و به موقع و درست انجام شود.

مجید فراهانی در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت‌: درختان سرمایه‌های زیستی شهر تهران و تنها امید همه ما برای استنشاق اندکی هوای پاک هستند.

وی با تاکید بر هرس درختان در روزهای اخیر در سطح شهر تهران، خاطر نشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شهروندان تهرانی در عبور از معابر و بوستانهای سطح شهر شاهد هرس و قطع شاخه درختان بودند که هنوز به خواب نرفته اند و هرس سنگین شاخه های سبز از درختان هراس و دلهره را در دل شهروندان انداخته است که بخشی از این دغدغه‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز منعکس شد.

فراهانی ادامه‌ داد: هرس درختان در زمستان صورت می‌گیرد که متاسفانه پیش فعالی و پیش دستی شهرداری تهران در هرس سال جاری آسیب‌های جدی به سرمایه زیستی شهرمان وارد خواهد کرد این امر به هیچ توجیه و استدلال ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ما همان طور که برابر قطع درختان برای ساخت برج ها مسئول هستیم و موضع گیری می‌کنیم در برابر رفتارهای غیر مسئولانه و دارای اثر منفی در مورد درختان توسط شهرداری نیز مسئول هستیم و باید به این امر توجه بیشتری داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه‌ داد: بر همین اساس به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران به استناد بند 23 ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراها و انتخابات شهرداران به شهرداری تهران در توجه به مسائل درختان و فضای سبز و اجرای صحیح به موقع و درست هرس درختان تذکر می‌دهم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، فراهانی در خاتمه ابرار امیدواری کرد که با اقدام به موقع و موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد ارتقای توجه به مسائل فضای سبز شهر باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید