رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

انتظار معلولان از مدیریت شهری بیش از حرکت‌های تبلیغی و شعاری است

    کد خبر :434251

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم مناسب سازی شهر تهران برای معلولین گفت: باید مدیریت شهری اقدامات عینی و عملی را برای معلولین انجام دهد.

محسن هاشمی در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معلولان بخش مهمی از جامعه هستند و تعداد معلولین ثبت شده در سازمان بهزیستی حدود 1.5 میلیون نفر است و چند برابر این رقم نیز شهروندانی هستند که از ناتوانی‌های مختلف جسمی و حرکتی رنج می‌برند اما خود را به عنوان معلول ثبت نکردند.

وی افزود: حدود 250 هزار معلول در کلانشهر تهران وجود دارد که نشان می دهد ما به اقدامات جامع و برنامه ریزی شده برای تسهیل زندگی این افراد نیازمندیم.

هاشمی با بیان اینکه انتظار معلولان از مدیریت شهری بیش از حرکت‌های تبلیغی و شعاری است، تاکید کرد: باید اقدامات عینی و عملی انجام گیرد تا استفاده از خدمات شهری برای این افراد ملموس باشد.

وی ادامه داد:‌ هم اکنون مدیریت شهری در فرایند تدوین و بررسی برنامه سوم توسعه شهری قرار دارد ، مناسب است که با مشارکت کمیسیون محیط زسیت شورای شهر تهران بسترهای لازم برای اجرایی شدن خدمات مورد نیاز معلولان پیش بینی شود.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از طرف اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در گذشت هادی صادقی یکی از مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران را تسلیت گفت و افزود: ایشان یکی از مدیران پاکدست، باتجربه و متخصص سازمان زیباسازی شهرداری تهران بودند که طی دهه گذشته منشاء خدمات ارزشمندی در مجموعه شهرداری تهران بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید