هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای همه افراد

    کد خبر :434238

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به روند افزایشی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای تهران، گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۱۴ آذر) کیفیت هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای همه افراد قرار گیرد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی نسبتا پایدار طی امروز (۱۳ آذر) برای بیشتر ساعات روز وزش باد آرام تا ۲ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی کم و بیش طی فردا (۱۴ آذر) ادامه خواهد داشت و تغییر محسوسی در سرعت باد مشاهده نخواهد شد، تصریح کرد: همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق شهر تهران طی امروز (۱۳ آذر) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد داشت و انتظار می رود با تداوم روند افزایشی غلظت برخی آلاینده‌ها (از جمله ذرات معلق) تا فردا شرایط کیفیت هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار گیرد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۲۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۱۱۳ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید