لایروبی کانال‌های تهران از ۵ ماه قبل برای آمادگی در زمستان

    کد خبر :434117

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از لایروبی کانال‌ها و جوی‌های تهران از پنج ماه قبل خبر داد.

مجتبی یزدانی در حاشیه نشست دور نگاه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی در آستانه فصل زمستان با بیان این‌که براساس آمارهای سازمان هواشناسی در شنبه هفته گذشته بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل چند برابر شده بود، اظهار کرد: با این حال دیدید که مشکل خاصی ایجاد نشد و این تنها ماحصل تلاش نیروهای خدمات شهری در مناطق ۲۲‌گانه است.

وی با بیان این‌که از پنج ماه قبل لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها در دستور کار قرار داشت، گفت: با حساسیت ویژه سناریوهای مختلف بارش برف و باران را طراحی کردیم و مخازن شن و ماسه و همچنین برف‌تکانی درختان به ایستگاه‌ها ابلاغ شده است و همه ادارات و سازمان‌های شهرداری در آمادگی به سر می‌برند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این‌که این نشست صبحگاهی با هدف افزایش هماهنگی در اطلاع‌رسانی در زمان بارندگی انجام شد، ادامه داد: امیدواریم امسال بتوانیم با جلب مشارکت مردم روزهای بهتری را در زمان برف داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هماهنگی‌های کامل میان دستگاه‌های مختلف انجام شده است، اما لازم است که رسانه‌ها موضوعات مختلف را با مردم در میان بگذارند، اظهار کرد: هدف این جلسه این بود که مردم نقش بیشتری را در زمان بارش برف ایفا کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا، معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: مردم می‌توانند در برف‌تکانی درختان و همچنین پاروکردن برف حداقل از جلوی منازل‌شان به شهرداری کمک کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید