کشتی بانوان به فعالیتش ادامه خواهد داد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۹:۳۹
    کد خبر :433986

سرپرست نایب رئیس کشتی بانوان پس از بازگشت دوباره به کار گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته است کشتی بانوان به کارش ادامه خواهد داد و جای نگرانی نیست.

پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، مریم منظمی، نایب رئیس کشتی بانوان در حمایت از او از سمت خود استعفا داد. حال پس از گذشت یک ماه با دعوت سرپرست فدراسیون منظمی بار دیگر به سمت خود بازگشت و در راس امور کشتی بانوان قرار گرفت.

مریم منظمی ، درباره بازگشت دوباره‌اش به فدراسیون کشتی گفت: روز دوشنبه نخستین حضورم در فدراسیون کشتی پس از گذشت یک ماه بود و تا روز برگزاری مجمع منتظر خواهم ماند تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرپرست نایب رئیس کشتی بانوان درباره به اهداف تعیین شده برای کشتی بانوان در ادامه راه گفت: برگزاری فصل سوم رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان در دی ماه خبری خوش در شروع به کار دوباره است، پس از آن نیز برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور و کلاسهای مربیگری را در برنامه خواهیم داشت.

منظمی درباره لغو مسابقات جهانی نیز گفت: قطعا نمی‌توانیم تا پایان سال درباره حضور در مسابقات جهانی وضعیت را روشن کنیم چرا که از نظر مدیریتی باید تعریف شود، ان شاءالله در تقویم جدید فدراسیون درباره رقابت‌های جهانی نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از رفتن خادم و غیبت یک ماهه شما باید نگران ادامه راه کشتی بانوان بود یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید چه منظمی باشد و چه نباشد جای نگرانی نیست. رسول خادم کشتی بانوان را طوری برنامه ریزی کرده است که با برداشتن گام های طراحی شده به هدف اصلی خواهیم رسید. هر کسی که در راس کار قرار گیرد کشتی بانوان ادامه خواهد داشت.

منظمی افزود: با توجه به غیبت یک ماهه ام از کشتی بانوان کمی زمان لازم است تا ابتدا مسابقات داخلی را سرو سامان دهیم و سپس کار را آغاز کنیم. باید دوباره شروع کنیم، با توجه به پتانسیل و امیدی که در دختران کشتی گیر ما وجود دارد و همچنین نگاه و دیدگاه مثبتی که بنی تمیم نسبت به توسعه کشتی بانوان دارد حتما گام های مثبتی برداشته خواهد شد.

مریم منظمی در پایان گفتگو با مهر گفت: از حمایت رسانه‌ها تشکر می‌کنم، حضور رسانه در کنار کشتی بانوان یکی از نقاط قوت بود. ورود رسانه در رقابت‌های لیگ کشتی بانوان باعث ایجاد انگیزه و رغبت بیش‌تر در بین دختران کشتی گیر و خانواده‌های آنها شد. رسانه به عنوان بازوی کشتی بانوان، ذهنیت جامعه را تغییر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید