رضا رویگری: تلویزیون را گروهی کرده‌اند

    کد خبر :433409

رضا رویگری که چندی است در تلویزیون حضور کم رنگی دارد، درباره این موضوع و همچنین پخش مجدد سریال «مختارنامه» از صدا و سیما حرف زد.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود در حوزه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول خواندن ۲ فیلمنامه برای بازی در تلویزیون هستم.

وی درباره دلایل کم‌کاری خود در تلویزیون بیان کرد: کیفیت اکثر فیلمنامه ها بد است و این را از استقبال مردم از سریال ها می توان متوجه شد. همین مساله و همچنین گروهی کردن تلویزیون توسط عده ای موجب این شده است تا دیگر کیفیت سریال ها مانند آثار قدیم نباشد.

این بازیگر با بیان این موضوع که جدیدترین فیلمی که در آن بازی کرده است «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت بوده است، عنوان کرد: درباره این فیلم حرف خاصی نمی‌توانم بزنم زیرا کیفیت چندان مناسبی ندارد.

بازیگر سریال «مختارنامه» افزود: از بزرگی پرسیدند سینما چیست و او گفت «اول سناریوی خوب دوم سناریوی خوب و سوم هم سناریوی خوب»؛ مساله ای که الان در سینما و تلویزیون ما جای خالی آن بسیار احساس می شود و همین نبود سناریوی باکیفیت باعث شده است مردم سال های زیادی منتظر یک سریال یا فیلم خوب باشند.

این بازیگر درباره پخش چند باره سریال «مختارنامه» از صدا و سیما بیان کرد: به نظر من اگر این سریال ۴۰ سال دیگر هم پخش شود باز هم مردم آن را دوست دارند زیرا «مختارنامه» از نظر فیلمنامه کیفیت بسیار خوبی دارد و به این زودی قدیمی نمی شود.

رویگری در پایان درباره علت ساخته نشدن سریالی به کیفیت «مختارنامه» در تلویزیون بیان کرد: داوود میرباقری چندین سال است که می خواهد سریال «سلمان فارسی» را بسازد ولی به وی بودجه نمی دادند به همین دلیل نمی شود تمام تقصیرها را به گردن فیلمنامه نویسان یا کارگردانان انداخت بلکه به نظرم باید مسئولان از این فیلم ها حمایت کنند تا باز هم شاهد سریال هایی به کیفیت «مختارنامه» باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید