تسهیل دسترسی به شهرک‌های بلوار ارتش پایتخت

    کد خبر :433310

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خواستار فراهم شدن هرچه سریعتر مقدمات لازم برای آغاز عملیات احداث پل های دوربرگردان غرب به غرب در بلوار ارتش شد.

مهندس ایرج معزی در ادامه بازدیدهای دوره ای از طرح های نیمه تمام عمرانی، به محل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی – خیابان صنایع رفت تا روند تکمیل مسیر کنارگذر جنوب غربی تقاطع را مورد ارزیابی قرار دهد.

معزی گفت: جبهه شمالی این مسیر کنارگذر در مرحله اجرای اقداماتی همچون جدول گذاری و احداث لایه های نهایی زیرسازی است و کار تکمیل جبهه جنوبی آن متعاقب به سرانجام رسیدن 500 مترمکعب خاکریزی آغاز خواهد شد. به این ترتیب پیش بینی می شود مسیر کنارگذر جنوب غربی پل خیابان صنایع تا پایان آذرماه سال جاری برای تردد خودروها گشوده شده و ضمن کاهش گردش های اضافی در محدوده طرح، دسترسی به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی و غرب بزرگراه صدر را تسهیل نماید.

به گزارش ایسنا، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید، خواستار فراهم شدن هرچه سریعتر مقدمات لازم برای آغاز عملیات احداث پل های دوربرگردان غرب به غرب در بلوار ارتش شد وگفت: ساماندهی حداکثری ترافیک در محدوده بلوار ارتش از طریق احداث این دو پل دوربرگردان فراهم می شود،

براساس گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با بیان اینکه بهره برداری از این دوربرگردان های غیرهمسطح سبب تسهیل دسترسی به شهرک های شهید محلاتی و قائم خواهد شد، گفت: اجرای انحراف ترافیک از جمله پیش نیازهای شروع عملیات اجرایی این دوربرگردان ها به شمار آمده و جابجایی و حذف یک تا دو دکل برق فشار قوی در محدوده اجرای هر یک از پل های دوربرگردان نیز ناگزیر به نظر می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید