مصدومیت شدید چهار شهروند بندرعباسی بر اثر انفجار

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۹:۴۲
    کد خبر :433053

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت چهار شهروند براثر انفجار در طبقه چهارم ساختمانی خبر داد.

حسن امینی زاده در تشریح این موضوع افزود: ‌یک باب منزل مسکونی در طبقه چهارم ساختمانی در بلوار امام حسین(ع)، پشت پمپ‌بنزین خلیج‌فارس و حوالی آشپزخانه حاتم دچار انفجار شد.

وی اظهار کرد: این انفجار در حالی رخ داد که افراد حاضر در محل در حین نشت گاز خانگی(کپسول)، مشغول تعمیر و سرویس کولر بوده‌اند.

امینی زاده اضافه کرد: متأسفانه در اثر موج انفجار این حادثه، ۴ نفر مصدوم شدند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم اعلام‌شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۱۸:۱۱ به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس گزارش می‌شود و بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۴ به محل اعزام و مصدومین را به عوامل اورژانس تحویل داده و محیط را اطفا و ایمن می‌کنند.

امینی زاده تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

همچنین مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: هر چهار مصدوم این حادثه از ناحیه سر و گردن دچار مشکل و دچار تورم راه‌های تنفسی شده و در وضعیت وخیمی به سر می‌برند.

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه به دلیل مشکل در ناحیه سر و گردن و مشکلات راه‌های تنفسی اکنون وضعیت مناسبی ندارند، خاطرنشان کرد: یکی از مصدومین، 34 ساله، یکی از مصدومین 20 ساله و دو نفر از مصدومین 21 ساله هستند که در حال حاضر یکی از مصدومین 90 درصد سوختگی، یکی از آن‌ها 85 درصد سوختگی، یکی از مصدومین 40 درصد و دیگری 28 درصد سوختگی هستند.

به گزارش ایسنا، وی در پایان با اشاره به اینکه مصدومین در وضعیت اینتوبه قرار دارند، تصریح کرد: اکنون تمامی در مراقبت درمانی کامل به سر برده و تیم درمانی در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) تمامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید