افشین قطبی: خوزستان قطب فوتبال کشور است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵
    کد خبر :432629

افشین قطبی، سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوزستان قطب فوتبال کشور است و این یک دلیل بزرگ برای آمدن من به اینجا بود.

افشین قطبی که روز گذشته برای هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان وارد اهواز شده در نشست خبری این باشگاه گفت: خیلی خوشحال شدم که امروز در این استادیم بین‌المللی ( فولاد آرنا) شما را می‌بینیم. خوزستان قطب فوتبال کشور است و این یک دلیل بزرگ برای آمدن من به اینجا بود. بازیکنانی مثل کعبی در پرسپولیس داشتم و بعد از آن در تیم ملی جوانی مانند آرش افشین به تیم ما اضافه شد که آن موقع نمی‌دانستم که خوزستان قطب فوتبال کشور است. هم‌اکنون نیز رضایی برایم فیلمی از استادیوم فولاد را ارسال کرد که من این فیلم را 10 بار دیده‌ام و زمانی که دیدم ما ایرانی‌ها می‌توانیم چنین استادیومی را به این زیبایی بسازیم اشک از چشمانم بیرون آمد. باید از جناب آقای رضایی تشکر کنم بابت اینکه تلاش زیادی کرد تا من در اینجا باشم.

وی افزود: ما می‌توانیم یک ماشین فراری درست کنیم اما برای اینکه این ماشین بتواند قهرمان شود باید یک راننده خوب هم در اختیارش بگذاریم. فولاد نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم روزی قهرمان خواهد شد چرا که در این استادیوم فولاد باید بهترین بازی‌ها را برگزار کند و همه آسیا ببینند که چنین استادیوم زیبایی در اهواز وجود دارد.

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برای قهرمانی فولاد به زمان نیاز است، عنوان کرد: این تیم در 14 بازی 15 امتیاز گرفته و این کار سختی است که بتوانیم در زمان کوتاه این مسیر را عوض کنیم اما ما باشگاه را به بهترین شکل ممکن خواهیم رساند. امتیازات زیادی از دست رفته اما زمانی که من در پرسپولیس بودم و 6 امتیاز از این تیم کسر شد همه گفتند دیگر کار تمام است. همان روز به تمرین پرسپولیس رفتم و انرژی مثبت زیادی داشتم. نصرتی به من گفت قهرمانی از دست رفته به او گفتم هیچ‌ چیز هنوز تمام نشده هنوز فرصت داریم و شک نکن که ما کارمان را به بهترین شکل تمام می‌کنیم. الان هم ایمان دارم که با کمک شما مسئولان باشگاه و بازیکنان تیم بتوانیم یک کار قشنگ انجام دهیم و سعی کنیم از جدول بالا بیاییم. انشاءالله این اتفاق رخ می‌دهد و من بسیار خوشحال هستم که اینجا حضور دارم. من در 7 کشور کار کردم اما دوباره به جایی که به دنیا آمده‌ام برگشتم و می‌خواهم باز موفق باشم.

به گزارش تسنیم ،قطبی خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت هیچ تصمیمی را به بدون بررسی اطلاعات نگرفته‌ام. هر تصمیمی که گرفته‌ام سعی کرده‌ام همه چیز را بررسی و ارزیابی کنم و بعد تصمیم بگیرم. احساس کردم که فولاد نیاز دارد که در آن یک کار بزرگ انجام دهیم. در بازی پیش رو باید به مصاف تراکتورسازی برویم. ما باید از این موقعیت استفاده کنیم و در این بازی امتیاز بگیریم. در این مدت من این فرصت را دارم که روی تیم کار کنم. به حرف همه گوش دهم و همه چیز را لمس کنم تا متوجه شوم که چه کارهایی باید انجام دهیم. سعی می‌کنیم بتوانیم از تراکتور امتیاز بگیریم و بعد از آن باید به دنبال بررسی بازیکنان و تغییراتی که اعمال خواهیم کرد برویم. به نظرم احتیاج داریم تیم بتواند محکم‌تر بازی کند و فشار بیشتری وارد کند. می‌خواهیم جذاب، سرعتی و با حملات زیاد فوتبال بازی کنیم. فکر می‌کنم اینطور همه فوتبال را بیشتر دوست خواهند داشت و باید در این باره تصمیمات مناسبی بگیریم. فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای روحیه و احساسات فضای تیم بسیار مهم است. همانطور که در 2 بازی اخیر تیم پرانرژی ظاهر شده و 4 امتیاز گرفته است و فکر می‌کنم در این 2 بازی بازیکنان پرانرژی‌تر شده‌اند. فکر می‌کنم نقطه بعدی این است که تیم باید نظم بیشتری داشته باشد و با سازماندهی بهتر بتوانیم در مواقع لازم به تیم انرژی تزریق کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید