سولاری: از عملکرد ایسکو و دیگر بازیکنان راضی هستم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
    کد خبر :432524

سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل والنسیا ابراز رضایت کرد.

سانتیاگو سولاری که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر بر والنسیا غلبه کردند، پس از این بازی در خصوص بازی دادن بi ایسکو در 10 دقیقه پایانی بازی گفت: قبل از اینکه ایسکو را به زمین بفرستم گفتم که در زمین تعیین‌کننده باش. در پایان هم از عملکرد او و دیگر بازیکنان راضی هستم.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها همچنین در تمجید از هافبک 23 ساله‌اش که در این بازی در غیاب کاسمیرو و تونی کروس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و آمار صد درصد پاس سالم را از خود به ثبت رساند، گفت: مارکوس یورنته فوق‌العاده است و باید مقابل تیمی قدرتمند و بسته اینچنین بازی کرد. تیم‌های بزرگ بازی‌های زیادی باید انجام دهند و خیلی مهم است که تمامی بازیکنان در وضعیت خوبی قرار داشته باشند. مارکوس کارش را در دو بازی اخیر به خوبی انجام داده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در چرایی بیرون کشیدن ستاره ولزی تیمش در دقیقه 64 بازی، بازیکنی که در 10 بازی لالیگایی اخیر در گلزنی ناکام بوده است، اظهار داشت: بیل خسته بود و احساس ناراحتی می‌کرد. بازی مقابل تیم‌های ایبار و رم و البته این دیدار انرژی زیادی از وی گرفت. طبیعی بود که گرث خسته شود.

سرمربی آرژانتینی سفیدپوشان مادریدی ادامه داد: این هواداران همیشه از بازیکنان‌شان مطالبات زیادی دارند اما ترجیح می‌دهم که آنها تنها روی بازیکنان داخل زمین تمرکز کنند. کریم بنزما بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت، یورنته، لوکاس واسکز، تیبو کورتوا و مدفعان ما بازی کاملی را به نمایش گذاشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید