تکواندوی ارتش‌های جهان،درخشش برق طلای جهان بر گردن بخشی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳
    کد خبر :432500

هوگوپوش وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان توانست با از پیش رو برداشتن حریفان خود عنوان قهرمانی مسابقات ارتش‌های جهان را کسب کند و صاحب گردن‌آویز طلا شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان از روز پنجشنبه- 8 آذرماه به میزبانی “ریو دو ژانیرو” برزیل آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

در روز سوم این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 87+ کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم و محمدرضا اینانلو در وزن 87+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران بودند که بخشی قهرمان شد و اینانلو نیز با واگذاری نتیجه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیرمحمد بخشی در نخستین گام به مصاف “ایروم نئی” از کامرون رفت و با نتیجه 28 بر 5 پیروز شد؛ سپس رو در روی “برنارد هارکورت” کانادایی قرار گرفت و 19 بر 4 به برتری رسید.

تکواندوکار وزن چهارمی کشورمان در مرحله نیمه نهایی 13 بر 5 “ادیوال کویرینو” از برزیل را شکست داد و در فینال این رقابت‌ها نیز “ولادیمیر” از بلغارستان را 25 بر 5 از پیش رو برداشت تا طلایی این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرد.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

به گزارش تسنیم ،گفتنی است؛ پیش از این محمد کاظمی و حمیدرضا صدری عنوان قهرمانی را بدست آورده و عرفان ناظمی و عرفان حیدری از کسب مدال بازماند. امروز (یکشنبه – 11 آذرماه) و در روز پایانی این رقابت‌ها هادی تیران ولی پور (وزن 63- کیلوگرم) و رامین حسین قلی زاده (وزن74- کیلوگرم) نیز به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبایشان می‌روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید