زهرا قنبری: تورنمنت کافا محک بسیار خوبی بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :432474

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان درباره نایب قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های کافا گفت: این مسابقات محک بسیار خوبی بود و تیم بسیار هماهنگ کار کرد.

زهرا قنبری اظهار داشت: توانایی قهرمانی در تورنمنت کافا را داشتیم. تیم ایران بسیار هماهنگ بازی کرد. بازیکنان روحیه خوبی داشتند و کار تیمی بسیار عالی را ارائه دادند.

وی افزود: تورنمنت کافا محک بسیار خوبی برای ما بود. حالا شناخت بیشتری از نقاط قوت و ضعف خود داریم. به طورحتم در بازی‌های آینده نتایج بهتری را رقم خواهیم زد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: سطح فنی مسابقات خوب بود و تیم ایران نتایج بسیار خوبی برابر حریفان کسب کرد اگرچه توانایی قهرمانی در این مسابقات را نیز داشتیم اما متاسفانه برابر ازبکستان بازی را واگذار کردیم. این بازی بسیار خوب بود. ازبک‌ها شگفت زده شده بودند از بازی تیم ایران به همین دلیل بازی را کمی خشن پیش بردند.

قنبری عنوان کرد: کادرفنی تیم ملی برای رسیدن به این موفقیت خیلی زحمت کشید. از تمامی اعضای کادرفنی تشکر ویژه دارم. بازیکنان تیم نیز تمام تلاش خود را کردند تا مزد زحمات کادرفنی را به خوبی در زمین مسابقه پاسخ بدهند.

وی تصریح کرد: تغییر را در تیم به خوبی می‌توان درک کرد. تیم فوتبال بانوان ایران نسبت به قبل رشد کیفی خوبی داشته است و این تغییر را نیز خودمان احساس می‌کنیم. این تغییرات روحیه تیمی ما را بالا برده است و برای بازی‌های پیش رو با اعتماد به نفس و انگیزه بالاتری تلاش می‌کنیم.

ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان گفت: دور دوم رقابت‌های مقدماتی المپیک 2020 فروردین ماه آغاز خواهد شد. دراین مدت باید به خوبی تمرین کنیم تا هروز بهتر از روز قبل باشیم. تیم ایران توانایی کسب بهترین نتایج را در آسیا دارد. امیدوارم دراین میان فوتبال بانوان را مورد حمایت بیشتر قرار بدهند تا در سایه این حمایت‌ها نتایج خوبی را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید