حمایت دنی کارواخال از ایسکو

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :432434

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید حمایت خود را از ایسکو نشان داد.

دنی کارواخال پس از برتری 2 بر صفر خانگی شب گذشته (شنبه) رئال مادرید مقابل والنسیا در چارچوب هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا در حمایت از هم‌تیمی اسپانیایی‌اش که در این بازی 10 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، به شبکه تلویزیونی «مووی‌استار» اسپانیا گفت: ایسکو دوست‌داشتنی‌ترین بازیکن در رختکن رئال مادرید است. مارکوس یورنته هم پس از مدتی بازی نکردن، دو بازی فوق‌العاده به نمایش گذاشت.

ایسکو که از زمان جانشینی سانتیاگو سولاری به جای خولن لوپتگی جایگاه خود را در ترکیب اصلی رئال مادرید را از دست داده، در بازی سه‌شنبه شب این تیم مقابل رم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حتی از سوی سولاری در ترکیب 18 نفره هم قرار نگرفت.

مدافع اسپانیایی کهکشانی‌ها تصریح کرد: ما بازی خوبی به خصوص در نیمه اول به نمایش گذاشتیم. این درست است که ما در این بازی به دردسر هم افتادیم چون والنسیا هوشیار بود و کار را در مقاطعی از بازی برای ما سخت کرد.

به گزارش تسنیم ،وی همچنین در تمجید از هواداران رئال مادرید خاطرنشان کرد: بدون هواداران ما هیچ هستیم و این حرف درست است که ما نتوانسته‌ایم در چند ماه اخیر چیزی که آنها شایسته‌‌اش هستند، را به آنها بدهیم. به همین دلیل سعی می‌کنیم با کسب هر پیروزی پاسخ محبت هواداران را بدهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید