پرداخت بدهی مالیاتی سنگین افشین قطبی بر عهده کیست؟

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۹:۳۹
    کد خبر :431311

با انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان این سئوال مطرح می‌شود که پرداخت بدهی مالیاتی کلان این سرمربی بر عهده کدام طرف است.

افشین قطبی شب گذشته رسما از سوی باشگاه فولاد به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی شد و قرار است بعدازظهر امروز وارد اهواز شود.

قطبی که پیش از این سابقه کار در تیم های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه اش دارد، در سالهای گذشته برای بازگشت به ایران با مشکل بزرگی به نام بدهی مالیاتی مواجه بوده است. این بدهی سه سال پیش حدود یک میلیارد تومان بود و یکی از موانعی بود که باعث می شد باشگاه های لیگ برتر ایران که خواهان کار با قطبی هستند، قید کار با این مربی را بزنند.

قطبی حتی به خاطر همین مشکل نتوانست به دیدار مادرش بیاید و قبل از درگذشت مادرش او را از نزدیک ببیند. وی سال ۹۴ در مصاحبه ای گفت: «بنده در سال دوم حضور در پرسپولیس قراردادی منعقد کردم که طبق این قرارداد که به تایید عالی‌ترین مقام ورزش ایران نیز رسیده است، مالیات من برعهده باشگاه پرسپولیس بوده اما این باشگاه از پرداخت این مبلغ خودداری کرده تا مشکلاتی برای من به جود بیاید. من به دلیل احترامی که برای باشگاه پرسپولیس قائلم همیشه کوتاه آمدم و تنها منتظر ماندم اما در نهایت همانطور که همه باخبرید هیچ حرکتی از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نگرفته تا بدهی مالیاتی من که مبلغ کمی بود به ۸۰۰ میلیون تومان صعود کند.»

به گزارش مهر، حالا که این مربی به عنوان سرمربی جدید فولاد انتخاب شده و بدون شک بدهی مالیاتی اش بازهم افزایش یافته است، مشخص نیست که رفع این مشکل بر عهده کدام طرف است. آیا پرسپولیس این بدهی را پرداخت کرده است؟ آیا قرار است باشگاه فولاد این بدهی کلان را به قطبی بدهد و یا این مربی خودش بدهی مالیاتی را پرداخت می کند ولی مابه التفاوت آنرا در قرارداد قید خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید