نیم فصل لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی قزوین به پایان رسید

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
    کد خبر :431248

نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی تیم هیئت قزوین در دو رشته تفنگ و تپانچه به پایان رسید.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان عصر روز گذشته با حضور 7 تیم در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در مجموع امتیازات، تیم هیئت قزوین با عملکردی خوب و نسبت به سایر رقبا با کسب 36 و 40 امتیاز به ترتیب در رشته های تفنگ و تپانچه قهرمان نیم فصل شد.
هیئت ناجا و هیئت خراسان رضوی با 24 و 20 امتیاز دوم وسوم رشته تفنگ شدند و در بخش تپانچه نیز، تیم‌های هیئت خراسان رضوی و هیئت ناجا با 28 و 12 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول نیم فصل قرار گرفتند.

در مسابقات برگزار شده تیم خراسان رضوی به عنوان تیم میزبان در برابر تیم‌های نزاجا، هیتت قم، همدان به پیروزی رسید و در مقابل تیم‌های مقاومت، هیئت قزوین و ناجا نتیجه را واگذار کرد.

در رشته تپانچه هم تیم میزبان در مقابل تیم‌های مقاومت، هیئت قم، ناجا و همدان به پیروزی دست یافت و در برابر تیم‌های هیئت قزوین و نزاجا مغلوب شد.

با برگزاری فینال تفنگ بادی، آرمینا صادقیان از نزاجا، نجمه خدمتی از مقاومت و مهدیه عباسی از هیئت قزوین به مقام های اول تا سوم دست یافتند. در فینال تپانچه بادی نیز، هانیه رستمیان از مقاومت، مینا قربانی و لیلا زنده دل هر دو از هیئت قزوین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید