درخواست دمشق از شورای امنیت برای توقف حملات آمریکا و اسرائیل

    کد خبر :431028

وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه هایی به شورای امنیت و سازمان ملل بر ضرورت مداخله نهادهای بین المللی برای توقف تجاوزات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دمشق تاکید کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از النشره، وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت اعلام کرد که تجاوزات پی در پی اسرائیل علیه سوریه در راستای اهداف ائتلاف آمریکا صورت می گیرد و شورای امنیت و سازمان ملل باید برای توقف این حملات وارد عمل شوند.

در نامه های وزارت خارجه سوریه آمده است: جنگنده های ائتلاف غیر قانونی آمریکا به حملات وحشیانه خود علیه غیر نظامیان و مردم سوریه ادامه می دهند به طوری که در حمله به روستایی در حومه دیرالزور دستکم ۳۰ غیر نظامی را به خاک و خون کشید و این آمار در حال افزایش است.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: این کشتارها در واقع جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت به شمار می آید و سکوت کشورها و نهادهای بین المللی در قبال این حملات نشان دهنده نفاق آنها است.

دمشق تاکید کرد: این تجاوزات پی‌ در پی برای تکمیل حلقه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه صورت می‌گیرد و در نهایت شاهد همسویی این حملات با تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی هستیم. جدیدترین حمله این رژیم علیه منطقه ای در جنوب دمشق بوده که نشان دهنده حمایت اسرائیل از گروه‌های تروریستی و تلاش برای طولانی‌تر کردن بحران سوریه است.

وزارت خارجه سوریه بر ضرورت مداخله نهادهای بین المللی برای توقف جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه سوریه و محافظت از صلح و امنیت بین المللی تاکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید