شرایط استقلال گل و بلبل نیست، مشکلات بازیکنان باید برطرف شود

  • ورزشی
  • جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
    کد خبر :430658

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال این روزها گل و بلبل نیست و بازیکنان مشکلات زیادی دارند که باید برطرف شود.

سید مهدی رحمتی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و مطمئن باشید این روند ادامه خواهد داشت. بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشتند و می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم که متأسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم با گل های بیشتر زمین را ترک کنیم.

دروازه بان استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان اظهار داشت: شرایط تیم ما گل و بلبل نیست. ما مشکلات زیادی داریم اما بازیکنان ما حجب و حیا دارند و نمی خواهند رفتار ناشایستی از خود نشان دهند.

رحمتی در ادامه گفت: ما از ابتدای فصل تا به امروز تنها ۲۰ درصد دریافتی داشته ایم و نمی دانم چرا هیچ کس به استقلال کمک نمی کند. ما از وزارت ورزش می خواهیم که به استقلال هم کمک کند و این تیم را تنها نگذارد.

به گزارش مهر، کاپیتان تیم فوتبال استقلال اظهارداشت: ما از فتحی تشکر می کنیم از روزی که به استقلال آمده مرتبا به فکر این است که مشکلات را مرتفع کند اما به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد و وزارت ورزش همانطور که به همه تیم ها کمک می کند نباید استقلال را فراموش کند.

وی در پایان و در خصوص اینکه آیا قرعه استقلال در لیگ قهرمانان سخت است؟ گفت: این موضوع تکراری شده و ما همیشه با یکی دو تیم پرقدرت همگروه هستیم و شاید در گروه ما یک تیم جابجا می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید