محصولات فناوری ایرانی در آلمان به نمایش گذاشته شد

    کد خبر :430427

محصولات فناوری ایرانی که قابلیت صادرات دارند در نمایشگاه تجهیزات پزشکی آلمان Medica ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد.

چهارمین پاویون ملی محصولات های‌تک ایران در نمایشگاه مدیکا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و یک شرکت به عنوان برگزار کننده اواخر آبان ماه سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برپا شد.

نمایشگاه «مدیکا» بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی است که هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه از سرتاسر جهان را گردهم می‌آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه تجهیزات پزشکی به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰۰۰ غرفه‌دار از ۱۲ تا ۱۵ نوامبر در دوسلدورف آلمان برپا شد. در این دوره با رایزنی‌های انجام شده با برگزارکنندگان نمایشگاه فضایی حدود ۱۸۰ متر در سالن ۱۴ نمایشگاه به پاویون ملی ایران اختصاص داده شد.

تعداد ۱۲ شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ساخت داخل در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی محصولات خود در نمایشگاه پرداختند. همچنین حضور این دسته از شرکت ها با حمایت ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره غرفه، غرفه‌سازی و حمل و نقل شرکت‌ها در این نمایشگاه حمایت شده است.

به گزارش مهر، این شرکت‌ها از طریق ارزیابی آمادگی صادراتی و بر مبنای معیارهای کیفی محصول و شرکت تایید شدند و انتخاب شرکت‌ها نیز مواردی همچون هایتک بودن محصول، سابقه صادرات، مجهز بودن به ابزار تبلیغاتی و استاندارد بین‌المللی و طراحی مناسب مد نظر قرار گرفت.

شرکت های حاضر با هدف های مختلفی نظیر توسعه بازارهای صادراتی و یافتن شرکای تجاری، اعطای نمایندگی فروش به خریداران جهان، آشنایی با سطح فناوری و توان رقبا، دریافت و تامین تکنولوژی و یا محصولات موردنیاز برای تولیدات خود در نمایشگاه حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید