ابراز رضایت آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ از مذاکره با روسیه

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵
    کد خبر :430036

آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ (WADA) با ابراز رضایت از مذاکره با طرف روسی از هدف دسترسی کامل به آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو خبر داد.

هیئت اعزامی آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ که به روسیه سفر کرد تا درباره دسترسی به آزمایشگاه ضد دوپینگ مذاکره کند نتایج آن را رضایت‌بخش دانست.

به گزارش تسنیم ،بر اساس این گزارش، یکی از شروط WADA برای منطبق دانستن آژانس ضد دوپینگ روسیه با قوانین جهانی و بازگشت حق عضویت، دسترسی متخصصان بین‌المللی به اطلاعات مهروموم‌ شده آزمایشگاه ضددوپینگ مسکو بود. قرار است این آزمایشگاه تا اواسط ماه دسامبر سال جاری میلادی از سوی متخصصان WADA مورد کنترل قرار بگیرد و جزئیات انجام این کار در مذاکره 2 روز اخیر این نهاد با آژانس ضد دوپینگ روسیه تشریح شد.

WADA نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مذاکرات باز و دلچسبی با نمایندگان دولتی روسیه از جمله پاول کولوبکوف، وزیر ورزش داشت. ما مهیای دسترسی کامل به آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو و اطلاعات آن تا اواسط ماه دسامبر می‌شویم. ما این دسترسی را پیدا می‌کنیم اما هنوز نیاز به برنامه‌ریزی عملی برای دسترسی متخصصان WADA به این آزمایشگاه داریم. دسترسی هر چه سریع‌تر می‌تواند بهتر باشد و می‌خواهیم تمامی اطلاعات آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو را مورد بررسی قرار دهیم. پس از آن می‌توانیم گزارشی درباره نقض یا عدم آن در این آزمایشگاه ارائه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید