والورده: بارسلونا بیش از حد لازم به حریف موقعیت می‌دهد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶
    کد خبر :429912

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم نارضایتی‌هایی دارد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش در بازی خارج از خانه مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که آن را با نتیجه 2 بر یک برد، بیش از اندازه به حریف موقعیت داده است. بارسلونا در این بازی 2 بر صفر پیش افتاد اما در دقیقه 82 گلی خورد که این تیم را خطر انداخت.

ارنستو والورده در پایان بازی گفت: آنها موقعیت‌هایی ایجاد کردند. دی‌یونگ بازیکنی است که مهار آن سخت است و به همین دلیل ما را به زحمت انداخت. ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی مشکلاتی داشتیم و بیش از چیزی که می‌بایست به حریف موقعیت دادیم. بازی بسیار باز بود و این درست است که ما در شرایط عجیب فراوانی قرار گرفتیم چون مدام داشتیم توپ را لو می‌دادیم اما در جریان بازی ما خطرناک ظاهر شدیم.

والورده ادامه داد: در نیمه دوم ما گل زدیم و فضاها را بستیم و در همان حال حریف هم برای رسیدن به گل فشار می‌آورد و ریسک کرد. بدترین بخش بازی ابتدای آن بود جایی که حریف بسیار با انرژی بازی کرد و همچنین مقطع پایانی بازی. با این حال شما باید بدانید که چگونه در چنین موقعیت‌هایی نفوذ کنید.

در این بازی لیونل مسی باز هم به روند درخشانی که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در پیش گرفته است ادامه داد و گل اول بازی را به ثمر رساند و گل دوم تیمش را هم با دادن پاس به جرارد پیکه ساخت.

به گزارش تسنیم ،والورده در تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش اظهار داشت: من نمی‌دانم که او چگونه آن حرکت را برای زدن گل انجام دادم. در آن سمت از زمین بازی ما کلی گزینه داشتیم. مسی و عثمان دمبله می‌تواند از هر جای زمین شوت بزنند.

یکی از لذت‌بخش‌ترین نکات بازی عملکرد عثمان دمبله بود چرا که این بازیکن 21 ساله بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشت. سرمربی کاتالان‌ها درباره عملکرد بازیکن فرانسوی تیمش هم گفت: پیشرفتی که در عملکرد تمام بازیکنان ما وجود دارد هرگز تمام نمی‌شود. وظیفه ما بردن بازی‌هاست. او بازیکن بزرگی است و امشب هم خوب بازی کرد.

بارسلونا با کسب پیروزی در این بازی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه دوم مطمئن شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید