جریمه باشگاه‌های کارون اروند خرمشهر و ملوان از سوی کمیته انضباطی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
    کد خبر :429896

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های کارون اروند خرمشهر و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای جدید خود را درباره دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر اعلام کرد:

* دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و شاهین شهرداری بوشهر برگزار و از سوی وحید فاضلی، مربی تیم شاهین بوشهر به دلیل اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

* علی قلعه‌نوعی، تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل اعتراضات مکرر و درگیری با تیم مقابل و اهانت به آنان که منجر به اخراج وی شد، به مدت یک جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* سعید عینی، کارمند روابط عمومی تیم آلومینیوم اراک به دلیل پرخاش به تیم میهمان و عامل جنجال و برخورد لفظی با ناظر ویژه فدراسیون در پایان مسابقه به توبیخ کتبی محکوم شد.

*دیدار تیم‌های اروند خرمشهر و مس کرمان برگزار و از سوی محمدرضا مولایی، مربی تیم کارون اروند خرمشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که اخراج شد و همچنین خودداری از اجرای دستور داور و تکرار تخلف در نیمه دوم که سبب تحریک تماشاگران شد، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* لطیف معروفای، مربی تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* محسن جعفری، تدارکات تیم مس کرمان به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم است.

* مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر به خاطر حضور در زمین مسابقه در نیمه دوم و استقرار در نیمکت تیم و اعتراض به داور و اهانت با حرکات تهدیدآمیز و تحریک تماشاگران، به دو جلسه از حضور در استادیوم و محل برگزاری مسابقات تیم و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل پرتاب سنگ و بطری آب از سوی تماشاگرانش به سوی داور و زمین مسابقه باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی احمد میرزایی، مدیر تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و حمله‌ور شدن به سمت داور چهارم و استفاده از الفاظ نامناسب رخ داد. وی به دو جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* بابک نوین، بازیکن تیم شهرداری تبریز به دلیل بدرفتاری در قبال مقامات رسمی و رفتار غیرورزشی در برابر تماشاگران و تحریک آنان، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم ملوان بندر انزلی به دلیل شکستن صندلی‌های ورزشگاه تیم میزبان و پرتاب اشیا و استفاده از شعارهای موهن توسط تماشاگران، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید