سیمئونه: در لیگ قهرمانان اروپا امسال بهتر بودیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰
    کد خبر :429818

سرمربی اتلتیکو مادرید پس پیروزی مقابل موناکو گفت: ما در رقابت های امسال موفق شدیم تا اشتباهات سال گذشته را تکرار نکنیم.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شب گذشته در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف موناکوی نگون بخت رفت که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا صدرنشین خودش را تحکیم ببخشد و امیدوار باشد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از این برد گفت: ما در رقابت های امسال موفق شدیم تا اشتباهات سال گذشته را تکرار نکنیم. از زمان آغاز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به سال گذشته فکر می کنیم که موفق نشدیم از مرحله گروهی صعود کنیم. در رقابت های امسال عملکرد رضایت بخشی را داشتیم فقط در دیدار با دورتموند کمی لغزش داشتیم.

به گزارش فارس، وی افزود: در دیدار با موناکو تا دقیقه 70 خیلی خوب بازی کردیم ولی بعد از آن به خاطر بازی ای که هفته گذشته با بارسلونا داشتیم از لحاظ بدنی تحلیل رفتیم. موناکو از این فرصت استفاده کرد و موفق شد یک پنالتی را بگیرد ولی خوشبختانه ضربه فالکائو گل نشد.

در گروه A اتلتیکو مادرید با 12 امتیاز صدرنشین است. دورتموند نیز با این باخت با 9 امتیاز در رده دوم ماند. تیم های کلوب بروژ و موناکو نیز به ترتیب با داشتن 5 و یک امتیاز رسما از این رقابت ها حذف شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید