از اختلاس سه هزار میلیاردی تا فرار خاوری

    کد خبر :429685

سید شمس‌الدین حسینی در برنامه این هفته «دست خط» درباره‌ی مسائل روز اقتصادی و تجربیات خود در دوران وزارت در دولت نهم و دهم سخن خواهد گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید شمس الدین حسینی در این برنامه از چگونگی انتخاب خود به عنوان وزیر اقتصاد، التهابات سنگین بازار ارز در سال ۸۹ و ۹۰ و چرایی آن، چگونگی تدوین و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای نخستین بار، اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و علل آن، پشت پرده فرار خاوری از کشور و بازنگشتن او به ایران و … سخن خواهد گفت.

« دست خط» جمعه ها ساعت ۱۷ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن هم شنبه ها ساعت ۱۴ از همین شبکه پخش خواهد شد.

«دست خط» با شخصیت های کشور درباره شرایط و مسائل روز کشور و فراز و نشیب های چهل سال گذشته و همچنین خانواده آنها گفتگو کرده است و یکی از برنامه هایی است که به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می‌پردازد.

به گزارش روبط عمومی دست خط، «دست خط» به تهیه‌کنندگی مریم حداد، اجرا و سردبیری محمد حسین رنجبران، مدیرتولیدی محمدرضا قنادان زاده، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرصا منزوی تولید می شود.

طراحی صحنه و دکور فصل جدید «دست خط» توسط پیمان قانع و تیتراژ پایانی آن با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید