حاجیلو: شفر برای خسارت‌هایی که تیم ملی به استقلال می‌زند به کی‌روش اعتراض دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
    کد خبر :429365

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: مسلماً مربی حرفه‌ای مانند شفر در مقابل خسارت‌هایی که از سوی تیم ملی به استقلال وارد می‌شود اعتراض‌هایی به عملکرد سرمربی تیم ملی دارد.

اصغر حاجیلو, مدیر تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا قرارداد استقلال با زمین چمن صنایع دفاع برای تمرینات تمدید می‌شود، گفت: تا 15 آذر با این مجموعه قرارداد داریم، اما چند گزینه دیگر برای قرارداد جدید داریم. زمین نفت، دانشگاه علم و صنعت و پژوهشگاه زمین‌هایی هستند که با مسئولان آنها مذاکره کرده‌ایم اما نمی‌توانیم با این مجموعه‌ها قرارداد یک ساله امضا کنیم و مجبوریم زمان بندی برای آنها داشته باشیم. یا باید 20 روز 20 روز این زمین‌ها را اجاره کنیم یا اینکه هفته‌ای. در حال حاضر مباشری (معاون اجرایی باشگاه) درگیر این موضوع است و قطعا تا قبل از تاریخ 15 زمین تمرین تیم مشخص خواهد شد. امیدوارم در صنایع دفاع بمانیم و قراردادمان را با این مجموعه تمدید کنیم چون صنایع دفاع همه امکانات مورد نیاز ما را در خود دارد. ان شاءالله قرارداد تمدید می‌شود و استقلال در همین زمین به تمریناتش ادامه خواهد داد.

وی راجع به اینکه آیا غم انگیز نیست باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس باید به دنبال زمین تمرینی برای خود بگردند عنوان کرد: سال‌های سال است که این اتفاق رخ می‌دهد. برای پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی تخصیص یافته که شرایط بهتری نسبت به ورزشگاه امام رضا (ع) دارد. ورزشگاه امام رضا (ع) که به باشگاه استقلال داده شده چمن مصنوعی دارد و الان چمنش خراب شده هرچند شهرداری منطقه دارد همکاری می‌کند تا چمن زیادی برای این ورزشگاه درست شود تا تیم‌های پایه ما بتوانند در آنجا کار کنند. متأسفانه سال‌هاست که این باشگاه‌ها از این مشکلات رنج می‌برند و هر سال هم تکرار می‌شود. حتی ما از داشتن یک استادیوم خصوصی مانند باشگاه گسترش فولاد محروم هستیم. اگر چنین ورزشگاهی برای استقلال وجود داشته باشد می‌توان مسابقات را در همان جا برگزار و مسائل مالی را حل کرد. اینطور می‌شود که باشگاه از برندش درآم زایی داشته باشد. اما این اتفاق هیچ وقت رخ نداده است.

حاجیلو درباره نقش کمیته فنی در باشگاه استقلال و اینکه که گفته می‌شود او در این جلسات حضور پیدا نمی‌کند، گفت: بین شفر و کمیته فنی رابطه خوبی وجود دارد و مشکل خاصی نیست. خوشبختانه چند بازیکن قدیمی دور هم جمع شدند و از لحاظ فنی درباره تیم صحبت می‌کنند. بعد از اینکه نفرات جمع می‌شوند و به اجماع می‌رسند و مواردی که شاید بتواند به تیم کمک کند از سوی عبداللهی که رابطه بسیار خوبی با شفر دارد به کادر فنی منتقل می‌شود. چیزی که به درد شفر می‌خورد از آن استفاده می‌کند و ممکن است به مواردی که کارساز نیز گوش ندهند. باید گفت سال‌های سال است که حضور کمیته فنی برای هیچ مربی داخلی و خارجی پسندیده نیست. حتی در زمان پرویز مظلومی، عبداللهی و مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدری حضور کمیته فنی خوب جا نیفتاده بود. کمیته فنی در همه جا وجود دارد اما اشخاصی که در این اتاق فکر حضور دارند را کسی نمی‌شناسد. اینجا ما در فضای رسانه‌ای نظر خودمان را اعلام می‌کنیم باید به این اشاره کرد که این نظرات نظرات شخصی است و کلی نیست.

به گزارش تسنیم ،وی افزود: همیشه علاقه مند هستم اتاق فکری مانند سایر تیم‌های دنیا داشته باشیم اما این اتفاق رخ نمی‌دهد به قول علی پروین که می‌گفت کمیته فنی و مشاور یعنی کشک چون این چیزها در فوتبال ما جا نیفتاده و تا گفته می‌شود کمیته فنی اینطور جلوه داده می‌شود که کار ما را خراب کنند برای همین چنین اتفاقی پسندیده نمی‌شود اما باید گفت در استقلال با نظر فتحی این اعضا دور هم جمع شدند تا نظرات آنها از طریق عبداللهی به شفر انتقال پیدا کند. نیت آدم‌هایی که در کمیته فنی استقلال حضور دارند پاک و درست است. ان‌شاءالله از طریق عبداللهی تجارب و نظرات کمیته فنی به شفر انتقال پیدا می‌کند. فکر می‌کنم این کار خوبی باشد اما به شرط‌ها و شروط‌ها.

مدیر تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه گفته می‌شود با نظر شفر دیگر قرار نیست بازیکنان استقلال برای ریکاوری به ساختمان پک که زیرنظر تیم ملی است بروند، گفت: این را یکی از رسانه‌ها از من پرسید و من گفتم اصلا اطلاعی ندارم. اینکه تیم ملی طبق قوانین باید 48 یا 72 ساعت قبل از بازی‌های باشگاهی بازیکنان را در اختیار تیم‌ها قرار بدهد شکی نیست اما این اتفاق در ایران وجود ندارد و سرمربی تیم ملی هرطور که بخواهد اردو می‌گذارد و 20، 30 یا 40 روز لیگ را تعطیل می‌کند. این به مذاق مربیان باشگاهی چه خارجی باشند و چه داخلی خوش نمی‌آید. در دوره پیش ابتدا 6 بازیکنانمان به اردوی تیم امید و عملا 11 بازیکن از تیم خارج می‌شود شما فکر کنید 10 روز این بازیکنان در اردوی تیم نباشد آن وقت سرمربی چطور تفکراتش را برای بازی پیش رو پیاده کند. در این اردوها ما زخمی هم داده‌ایم روزبه (چشمی) هنوز روزبه قبل نشده است. اینها خسارت‌هایی است که به باشگاه‌ها زده می‌شود و مسلماً مربی حرفه‌ای مانند شفر مطمئناً در مقابل این اتفاقات اعتراض‌هایی را به عملکرد سرمربی تیم ملی دارد.

حاجیلو راجع به اینکه بحث بازگشت جبارف به استقلال مطرح شده است، خاطرنشان کرد: موضوعاتی راجع به بازیکنانی که از استقلال رفته‌اند وجود دارد مانند تیام، امید نورافکن و جبارف اما به واقع می‌گویم که هیچ کدام آنها صحت ندارد هرچند فتحی و شفر برای نیم فصل تصمیماتی دارند اما بحث بازگشت این بازیکنان مطرح نبوده است و من مطمئنا می‌گویم که در رابطه این بازیکنان هیچ چیز صحت ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید