کیه‌لینی: یوونتوس به هدف اولش رسید

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱
    کد خبر :429318

جورجو کیه‌لینی، مدافع راه‌راه پوشان تورین می‌گوید یوونتوس با صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به هدف اولش رسید.

جورجو کیه‌لینی نسبت به برتری یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل والنسیا در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد، واکنش نشان داد.

کیه‌لینی به سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: ما به هدف اول فصل‌مان که همان صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود، رسیدیم. می‌دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است چون والنسیا تیم خطرناکی در فضاها است. در نیمه اول می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. در ادامه پروشورتر بودیم و نیمه دوم بهتر عمل کردیم و قطعاً شایسته این برد بودیم.

به گزارش تسنیم ،یوونتوس که در رقابت‌های سری A ایتالیا هم وضعیت خوبی دارد و پس از گذشته 13 هفته از این رقابت‌ها با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است، پیش از پایان سال جاری میلادی باید با تیم‌های فیورنتینا، اینتر، تورینو، رم، آتالانتا و سامپدوریا رقابت کند.

مدافع بانوی پیر در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اکنون باید لیگ قهرمانان را یک گوشه‌ای بگذاریم و روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون ماه‌های خوبی پیش‌رو داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید