شفر به دنبال شکست طلسم استقلال در هفته چهاردهم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
    کد خبر :429307

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای چهاردهمین دیدارش در لیگ برتر آماده می‌شود که تاکنون در ۲ بازی متوالی پیروز نشده است.

تیم فوتبال استقلال تهران فصل رویایی را سپری نمی کند و در حالی به استقبال هفته چهاردهم می رود که جایگاهی بهتر از رده ششم جدول ندارد.

آبی پوشان تاکنون ۱۲ بار در لیگ برتر به میدان رفته اند که حاصل این تعداد بازی ۴ پیروزی، ۶ مساوی و ۲ شکست است. نکته نه چندان مثبت در عملکرد آبی پوشان این است که آنها در این فصل از لیگ تاکنون نتوانسته اند در ۲ بازی متوالی پیروز شوند.

شاگردان شفر برای هفته چهاردهم میزبان صنعت نفت آبادان هستند. آنها هفته گذشته توانستند استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهند و اگر قرار باشد نسبت به آمار بازی آبی پوشان پیش بینی شود، آنها نخواهند توانست در این بازی پیروز شوند.

به گزارش مهر، وینفرد شفر سرمربی کهنه کار آبی پوشان اما به دنبال شکستن این طلسم است. او عزمش را جزم کرده تا میهمانش صنعت نفت را شکست داده تا برای اولین بار در ۲ بازی پشت سر هم پیروز شود. اتفاقی که می تواند در تثبیت موقعیت این تیم در رده های بالای جدول و افزایش امید آنها برای اتمام خوب نیم فصل نخست تاثیر گذار باشد.

دیدار دو تیم استقلال و صنعت نفت در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، از ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه ۸ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید