محمد تقوی: اگر از بازی شاگردانم راضی باشم آن روز کارمان تمام است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷
    کد خبر :429290

محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد، این تیم در نیم‌فصل نهایتاً یک بازیکن جذب می‌کند.

محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از بازی برابر پرسپولیس ریکاوری داشتیم و بچه‌های ملی‌پوش ما در تهران ماندند. دیروز استراحت داشتیم و امروز یک تمرین سرحال را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازی بزرگ مقابل پرسپولیس هیجان را کنترل و سعی کردیم که به بچه‌ها بگوییم بازی سخت ما بازی بعدی‌ ما هست و بازی با پرسپولیس تمام شده است. من اعتقاد دارم که بازی بعدی ما نسبت به بازی با پرسپولیس سخت‌تر است.

وی ادامه داد: شما می‌دانید که همه هنوز درباره بازی با پرسپولیس صحبت می‌کنند، ولی من معتقدم که همه باید آن بازی را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی با پارس جنوبی بگذاریم، چون تیم پارس یک تیم فیزیکی است و من اعتقاد دارم که روز شنبه بازی سختی داریم، اما این‌طور نیست که بگویم می‌ترسیم. من همیشه به بچه‌های تیمم گفتم که هیچ وقت از بازی‌شان راضی نیستم، چون اگر راضی باشم آن روز دیگر کارمان تمام می‌شود. ما باید تمرکز داشته باشیم که بازی سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شایعه مذاکره با مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده گفت: ما اصلاً هیچ مذاکره‌ای نداشته‌ایم و این موضوع درست نیست. روزی که من مسئولیت فنی را باشگاه را برعهده گرفتم فکر می‌کردم این تیم به پنج بازیکن نیاز دارد، اما الان می‌گویم که حتی با جدا شدن یکی دو بازیکن ما فقط یک بازیکن می‌خواهیم و نباید تمرکز بازیکنان را به‌هم بزنیم.

تقوی درباره وضعیت استوکس هم عنوان کرد: استوکس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و هر موقع که سر تمرین بیاید من درباره او و بازی کردن یا بازی نکردنش تصمیم می‌گیرم.

وی در واکنش به اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی جم گفت: ما نباید فریب این صحبت‌ها را بخوریم و فقط باید به کار خودمان بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا اسامی بازیکنانی که در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شوند مشخص شده است، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست، اما با احتمال اینکه یکی دو بازیکن از جمع‌مان جدا شوند، ما فقط به یک بازیکن نیاز داریم.

به گزارش تسنیم ،تقوی درباره این موضوع که ترجیح می‌دهد باشگاه تراکتورسازی مهاجم ایرانی جذب کند یا مهاجم خارجی، عنوان کرد: تلاش ما این است که اگر بازیکن خوب و باکیفیت ایرانی باشد، بازیکن ایرانی بگیریم. تلاش می‌کنیم بازیکن ایرانی بگیریم و اگر نباشد خارجی می‌گیریم. سیاست باشگاه درباره بازیکن خارجی این است که مطمئناً از بازیکن ایرانی بهتر باشد و خود من هم اعتقاد دارم اگر بتوانیم از بازیکن داخلی استفاده کنیم که خوب است، اما اگر نشد مجبوریم از بازیکن خارجی استفاده کنیم. اگر بتوانیم روی همین آزادی خودمان سرمایه‌گذاری کنیم، نتیجه می‌گیریم.

«بعد از بازی مقابل پرسپولیس ملی‌پوشان‌تان در مجموعه پِک تمرین کردند. نظر شما در این مورد چیست، چرا که وینفرد شفر با حضور بازیکنان استقلال در پِک مخالفت کرده است؟»، تقوی در پاسخ به این پرسش گفت: من جای آقای شفر نیستم و در جایگاه سرمربی تراکتورسازی اجازه دادم به بازیکنان که بروند. یکسری از بازیکنان هستند که حرفه‌ای هستند و خودشان را مدیریت می‌کنند. من به چند نفر از بازیکن دیگر هم اجازه دادم که ریکاوری نکنند، چون می‌توانند از خودشان مراقبت کنند. ما باید این فرهنگ را در فوتبال‌مان به وجود بیاوریم که بازیکنان خودشان از خودشان مراقبت کنند و نه اینکه در تمرین زیر نظر ما باشند و ما از آنها مراقبت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید