لنز سامیانگ XP 35mm F1.2 برای دوربین‌های کانن معرفی شد

    کد خبر :429186

سامیانگ لنز ۳۵ میلی‌متری XP با دیافراگم f/1.2 را برای مانت EF دوربین‌های کانن معرفی کرد که با گشودگی حداکثر فوق‌العاده‌ی خود، یک لنز پرایم پرتره‌ی برای دوربین‌های فول فریم است.

لنز جدید سامیانگ در دل بدنه‌ی فلزی خود، از یک دیافراگم ۹ تیغه به همراه ۱۲ عدسی نوری در ۱۰ گروه بهره می‌برد که باعث ایجاد پس‌زمینه‌های بوکه عالی خواهند شد. به‌گفته‌ی سامیانگ، انحراف رنگی (Chromatic Aberration) به‌خوبی در لنز ۳۵ میلی‌متری ایکس پی کنترل شده است و با کمک فناوری پوشش چندگانه، پرتوهای نور نامطلوب (Lens Flare) و سایه‌اندازی (Lens Ghosting) لنز به میزان کمینه کاهش پیدا کرده‌اند. این دو اثر معمولا هنگامی به‌وجود می‌آیند که لنز به سمت یک منبع نور شدید مانند خورشید گرفته شده باشد.

اگرچه این لنز پرتره پرایم مخصوص دوربین‌های DSLR فول فریم طراحی شده است، اما می‌توان آن را برای دوربین‌های APS-C مثل 77D و 80D با فاصله‌ی کانونی معادل ۴۲.۵ میلی‌متر نیز استفاده کرد. لنزهای XP سامیانگ هم‌اکنون شامل مدل‌های 85mm f/1.2، 50mm f/1.2، 14mm f/2.4 و لنز جدید 35mm f/1.2 می‌شود که همگی برای مانت EF به‌کار می‌روند. هنوز قیمت این لنز به‌طور رسمی مشخص نشده است ولی به‌نظر می‌رسد با برچسب قیمت حدود ۹۰۰ دلار وارد بازار آمریکا شود. در جدول زیر می‌توانید ویژگی‌های لنز Samyang XP 35mm f/1.2 را مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید