عاقبت بازیگرانی که با پول وارد سینما می‌شوند

    کد خبر :428675

فرشته صدرعرفایی گفت: افرادی که با کمک پول و سرمایه و به اشتباه وارد عرصه بازیگری شده‌اند، به زودی حذف می‌شوند. البته این بازیگران گاهی آنقدر فیلم بازی می‌کنند و سرمایه می‌گذارند تا بالاخره روزی بازیگر شوند.

فرشته صدر عرفایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره دلیل همکاری خود با کارگردانانی که برای نخستین بار تجربه ساخت فیلم را تجربه می‌کنند گفت: نسل تازه فیلمسازان که موسوم به فیلم‌اولی هستند به دلیل انرژی و استعداد بالای خود اکثراً آثار خوبی را راهی سینماها می‌کنند و از میانشان استعدادهای خوبی یافت می‌شود.

او در همین راستا ادامه داد: سال گذشته تعداد بسیار کمی از فیلم‌ اولی‌ها به جشنواره فیلم فجر راه یافتند. کارگردانانی که اکثراً در بخش خصوصی فعالیت می کردند و نتوانستند راهی جشنواره شوند. امیدوارم امسال نگاه بهتری به فیلم اولی‌ها داشته باشیم.

بازیگر فیلم «کوچه بی‌نام» جشنواره فیلم فجر را فرصتی مناسب برای شناسایی و کشف نسل نو سینما خواند و تاکید کرد: از نظر من جشنواره فیلم فجر بهترین مکان برای فرصت دادن به نسل جوان و فیلم‌ اولی‌ها است. در این جشنواره ما می‌توانیم آنها را شناسایی کرده و برای آینده روی آنها سرمایه گذاری کنیم.

وی در مورد حضور بازیگران جوان در عرصه سینما افزود: ورود افراد با سینما نباید محدود شود. ما باید راه را برای حضور جوانان به عرصه بازیگری باز کنیم و این رشته را فقط مختص برخی افراد ندانیم. البته در این میان هستند افرادی که با کمک پول و سرمایه و به اشتباه وارد عرصه بازیگری شده‌اند که به زودی حذف می‌شوند. البته این بازیگران گاهی آنقدر فیلم بازی می‌کنند و سرمایه می‌گذارند تا بالاخره روزی بازیگر شوند.

بازیکر فیلم «حوض نقاشی» در همین راستا خاطرنشان کرد: در بیشتر مواقع بازیگران و کارگردانان جوان خوبی وارد سینما شده اند و من به شخصه از همکاری با جوانان لذت می برم زیرا این همکاری منجر به بروز و ظهور استعدادهای بزرگ را به ما می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید