حریق انباری در میدان امام خمینی

  • حوادث
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۲
    کد خبر :428268

وقوع حریقی وسیع در انباری لوازم یدکی در میدان امام خمینی(ره) 13 مصدوم بر جای گذاشت.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با ایسنا، از آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خبر داد و با بیان اینکه ساعت ١٢:٠۶ دقیقه آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی در خیابان سراج الملک به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد، گفت: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نیروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد که محل آتش سوزی انباری مسقف به وسعت حدود صد متر بود که داخل آن نیز به صورت دو طبقه تأسیس شده بود که مملو از لوازم لوکس خودرو بود.

وی افزود: این انبار کاملا شعله ور بود و آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود که آتش نشانان با ورود خود آتش را تحت کنترل قرار دادند و در حال حاضر آتش خاموش شده است؛ اما نیروهای آتش نشانی در حال خارج کردن اجناس و لکه گیری هستند.

مجتبی خالدی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وقوع یک مورد حریق در میدان امام خمینی خیابان سراج الملک به سازمان اورژانس اعلام شده است، گفت: پنج دستگاه آمبولانس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتور لانس برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی این حادثه به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس تهران در ادامه اعلام کرد: آتش سوزی ۱۳ مصدوم به همراه داشته که ده مورد درمان سرپایی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید