مرگ 4 نفر به خاطر خواب آلودگی!

  • حوادث
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۹
    کد خبر :428263

رئیس پلیس راه سمنان گفت: براثر برخورد تصادف شدید تاکسی سواری با تریلی در محور گرمسار – سمنان چهار نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.

به گزارش ایسنا و به نقل ازنیروی انتظامی استان سمنان، سرهنگ تقی کبیری در تشریح این خبر، اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره سانحه رانندگی در کیلومتر یک جاده آرادان سرخه در محور اصلی گرمسار سمنان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که ماموران برای رسیدگی به موضوع بی درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه، تاکسی سواری به شدت با یک دستگاه تریلی برخورد کرد به گونه‌ای که در این حادثه، سه نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان باختند. همچنین دو مصدوم دیگر که از سرنشینان سواری بودند توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند که تلاش تیم پزشکی برای نجات یکی از مصدومان بی ثمر ماند و وی به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه سمنان، بی توجهی راننده تاکسی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی را عامل بروز این سانحه اعلام و تاکید کرد: با وجود هشدارهای پلیسی شاهد بی توجهی رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هستیم که این امر منجر به وقوع حوادث تلخ می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید