از نامه فدراسیون فوتبال خبر ندارم، کی‌روش را ولش کنید!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱
    کد خبر :428216

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نامه تذکر فدراسیون فوتبال به وی بی اطلاع است، گفت: مگر من مقصر شادی کردن مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی بعد از قهرمانی کاشیما هستم؟

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با ماشین سازی گفت: ماشین سازی در پنج بازی اخیر خود نباخته است و با سپاهان و استقلال مساوی کرده است. حتی می توانست سپاهان را شکست بدهد. می دانیم چه چیزی در انتظارمان است اما دنبال هدف و خواست خودمان هستیم.

وی افزود: ماشین سازی تیم جوان و خوبی را تشکیل داده اند و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره تذکر فدراسیون به وی درباره مصاحبه علیه کی روش گفت: نمی دانم درباره چه چیزی صحبت می کنید.

خبرنگاران برای برانکو توضیح دادند که فدراسیون به مربی پرسپولیس در این ارتباط تذکر داده است. برانکو گفت: مگر در این نامه اسم و فامیل من آمده است؟ کریم، مارکو ایگور هم مربی پرسپولیس هستند!

وی گفت: من اسم و فامیل دارم. چه کسانی این نامه را نوشته اند. من خبر ندارم.

برانکو درباره اینکه صحبت هایش درباره شادی مربی دروازه بان های تیم ملی بعد از قهرمانی تیم کاشیما باعث نوشتن این نامه از سوی فدراسیون شده است، گفت: من این حرف را زده ام. مگر من مقصر خوشحالی او هستم؟

برانکو در ادامه در واکنش به اصرار خبرنگاران برای صحبت در اینباره، گفت: کی روش را ولش کنید. مهم نیست. از ماشین سازی صحبت کنید.

وی در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر احتمال حضور پرسپولیس در تورنمنت کیش گفت: نمی دانم. چه کسی این برنامه را سازماندهی کرده است؟ برنامه ما چیز دیگری است.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش تصریح کرد: این نتیجه بازی هایی است که به صورت موازی در لیگ ایران و لیگ آسیا بازی کردیم. طبیعی است خستگی عارض می شود و ریسک مصدومیت بیشتر می شود. کمال کامیابی نیا که محروم است. شایان مصلح هم شاید به بازی برسد ولی نمی خواهیم ریسک کنیم. وضعیت سیامک نعمتی را هم باید ببینیم.

برانکو درباره احتمال جراحی کامیابی نیا در نیم فصل گفت: باید یک تصمیم جمعی در اینباره بگیریم؛ یک تصمیم بین ما، کمال و پزشک تیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید