بروجردی: پاسخ اقدام بچگانه تروریست‌ها داده شد

    کد خبر :42779

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی جای عرض اندام تروریست‌ها وگروه‌های تکفیری نیست.

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران با اشاره به پرتاب شش فروند موشک از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های تکفیری، اظهار کرد: براساس اطلاعات دقیق همه موشک‌های پرتاب شده به هدف‌های مشخص شده اصابت کرده و تلفات سهمگینی به دشمن وارد کرده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در تولید موشک به خودکفایی رسیده و توان بالایی در قدرت نظامی و تسلیحاتی دارد.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: تروریست‌ها در یک اقدام مذبوحانه وارد سالن انتظار مردم در مجلس شورای اسلامی شده و آن جنایات را مرتکب شدند.

بروجردی اضافه کرد: مزدوران منطقه‌ای تروریست‌ها و آل سعود ضد اسلام و قرآن هستند و به سرنوشت صدام گرفتار خواهند شد.

وی بیان کرد: سرنوشت فرعونیان در انتظار گروه‌های تکفیری و استکباری است. به زودی شاهد از بین رفتن آنها خواهیم بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی با داشتن سلاح‌های هسته‌ای در منطقه مقابل جبهه مقاومت درمانده است.

بروجردی با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که آینده متعلق به فلسطین و ملت‌های مسلمان است، اظهارکرد: امروز مواجه هستیم با دشمنی که به این میزان بی‌رحم است و نمونه آن در حرکت عربستان به عنوان کشور مدعی اسلام اما ضد جهان عرب و اسلام است که در طول دو سال هزار انسان بی‌گناه در یمن به خاک و خون کشیده شده‌اند.

وی افزود: این سنت شناخته شده الهی است، سرنوشت صدام در اوج اقتدار چگونه بود و این تکرار سرنوشت فرعون در تاریخ همین بوده است و امیدواریم شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی باشیم .

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: عربستان در یک کج‌راه‌ای حرکت می‌کند که فرجام خوبی را برای دولت و ملت این کشور ندارد و تهدید کشور ما کار درستی نیست؛ چراکه دیده شده پاسخ یک اقدام بچگانه تروریست‌ها چگونه داده شد.

بروجردی گفت: این موشک‌ها نه فقط قلب مرکز توطئه تروریست‌ها را نشانه گرفت بلکه پیام داشت که برخی از کشورها در تصورات واهی حرکت نکنند و جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی با کسی شوخی ندارد و توانمندی موشکی ما برای جنگ افروزی نیست بلکه برای بازدارندگی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید