تدابیر لازم برای مقابله با آمریکا، امارات و عربستان اندیشیده شد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۸:۵۱
    کد خبر :427779

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: درنشست کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد، تدابیری برای مقابله با موضع گیری های آمریکا، امارات و عربستان سعودی اندیشیده شد.

«عین‌الله شریف‌پور»، نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با برنا در خصوص تشکیل کمیته مقابله با تحریم ها گفت: باتوجه به نشستی که در کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد درخصوص مسایل زیربنایی و بحران اقتصادی پیش آمده داشتیم، تدابیری در ارتباط با موضع گیری های آمریکا، امارات و عربستان سعودی اتخاذ شد.

وی با تاکید بر اینکه باید مقابله به مثل کنیم، افزود: عملیاتی نمودن این تصمیمات نیاز به یک اتاق فکر اقتصادی دارد. مقرر شد، وزیر اقتصاد نسبت به تشکیل این اتاق فکر اقدامات لازم را انجام دهد.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین دست اندرکار و تصمیم گیرندگان نباید به فکر خالی کردن خاک زیر پای خود بوده بلکه برعکس، مصمم و با اراده باشند. باید اراده ای متناسب برای مقابله با تصمیم گیری های استکبار داشته باشیم.

شریف پور با تاکید بر اینکه تحریم ها مسئله جدیدی نیست، افزود: ایران کشوری غنی است و این عنایت خدا بوده و با توجه به اینکه ایران «ام القرای» کشورهای اسلامی است از یک ظرفیت درونی نیز برخورداریم.

وی ادامه داد: علاوه بر ظرفیت درونی، ظرفیت بیرونی نیز داریم. ظرفیت بیرونی یعنی اینکه مسلمانان بدانند که با نظام و انقلاب بسته شده اند. خوشبختانه مردم ما خم به ابرو نمی آورند و مسئولین و نمایندگان باید چگونگی ایستادن در مقابل تحریم ها را از مردم یاد بگیرند.

شریف‌پور تصریح کرد: باید گوش به فرمان توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم چرا که 40 سال انقلاب به عنوان یک امانت به ما سپرده شده است. ما دو وظیفه داریم یک اینکه خودمان به این وظیفه عمل کنیم دوم اینکه با ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی بایستیم. خوشبختانه این وظیفه و این مأموریت از سوی مردم به خوبی انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید