ملکی: در جلسه مجمع باشگاه استقلال، صحبتی از تغییر و تحول نبود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰
    کد خبر :427435

جلسه مجمع عادی باشگاه استقلال در حالی برگزار شد که خبری از تغییر و تحول نبود.

جلسه مجمع عادی باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) با حضور مسعود سلطانی‌‌فر وزیر ورزش و جوانان در وزارت ورزش برگزار شد. در این جلسه، اکبر عباسی ملکی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه گزارش صورتحساب مالی را به وزیر ورزش ارائه کرد.

با توجه به بحث منع به کارگیری بازنشسته‌ها و همچنین بازنشسته بودن جواد قراب و عباسی ملکی، جلسه مجمع باشگاه استقلال به همین منظور تشکیل شده و هیئت مدیره باشگاه دچار تغییر و تحولاتی شود. عباسی ملکی رئیس هیئت مدیره استقلال در این زمینه به تسنیم گفت: در جلسه امروز اصلا بحث تغییر و تحول نبود و تنها به ارائه گزارش مالی اختصاص داشت. ما گزارش مالی باشگاه را به وزیر ورزش دادیم و افرادی که در جلسه حضور داشتند، در این رابطه صورتحساب مالی را ارائه کردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه وزیر ورزش چه صحبت‌هایی را مطرح کرد، گفت: صحبت خاصی نکردند و اگر در آینده لازم ببینند، اعضا را فراخوانده تا درباره موضوعی که خودشان مدنظر دارند، صحبت می‌کند.

ملکی در واکنش به این سؤال که آیا وزیر ورزش در رابطه با نتایج استقلال صحبتی انجام داد یا نه، گفت: درباره نتایج صحبتی نشد و همانطور که گفتم فقط به بحث مالی و صورتحساب مالی باشگاه اختصاص داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید