ماجرای ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی تالش

    کد خبر :427086

​رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش، از ضرب وشتم ماموران حفاظت این اداره در منطقه آق اولر توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.

ناصری از ضرب و شتم ماموران حفاظت واحد منابع طبیعی آق لولر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش توسط قاچاقچیان چوب خبر داد و اظهار کرد: نیروهای حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش در نیمه های شب برای دستگیری قاچاقچیان چوب در حین حمل چوب آلات غیر مجاز جنگلی در پای کنده وارد عمل شده که این عملیات با مقاومت قاچاقچیان منجر به درگیری شدید و مصدومیت این عزیزان شد.

وی با بیان اینکه ماموران جان بر کف حفاظتی تالش پس از وصول گزارش درخصوص وقوع تخلف و سپس رصد نامحسوس موضوع، در نیمه های شب به جنگل‌های منطقه عزیمت کردند، افزود: ماموران با برخورد شدید متخلفین که هفت نفر بودند مواجه شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش ادامه داد: جنگلبانان مظلوم علی رغم ضرب و شتم، پا عقب نکشیده و با جان خود از جنگل محافظت کردند لذا در این درگیری، متاسفانه یک نفر از نیروهای حفاظتی و دو نفر از نیروهای مردمی و همیار طبیعت مصدوم و مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق، موضوع به دادستانی شهرستان اعلام گردید که با دستور ایشان، محل اختفای متخلفین شناسایی شد و چهار نفر از آنان بازداشت و روانه زندان گردیدند.

به گزارش ایسنا، در طول هفته گذشته این دومین مورد حمله به مامورین منابع طبیعی و جنگلبانان استان گیلان در حین انجام وظیفه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید