هادی بهروز: جوایز جشنواره‌ای برایم مهم نیست

    کد خبر :427073

هادی بهروز مدیر فیلمبرداری با اشاره به اینکه دریافت جایزه از جشنواره‌ها برایش مهم نیست از همکاری با ۲ فیلم کوتاه «بچه‌خور» و «دم اژدها» خبر داد.

هادی بهروز فیلمبردار با اشاره به اینکه همچنان کار در فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ادامه دارد، گفت: کار روی این پروژه سخت اما بسیار لذتبخش بود و امیدوارم بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های خود در حوزه سینما توضیح داد: با توجه به حجم کار پروژه «ماجرای نیمروز: رد خون» چندان وقتی برای کار روی پروژه‌های دیگر نداشتم به همین دلیل تنها روی ۲ فیلم کوتاه کار کردم.مدیر فیلمبرداری «ایستاده در غبار» تاکید کرد: «بچه خور» به کارگردانی محمد کارت و «دم اژدها» به کارگردانی سعید کشاورز که البته هنوز در ایران اکران نشده است و احتمالا به‌زودی نمایش‌های خارجی آن آغاز می‌شود، از جمله پروژه‌هایی است که مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده داشتم.

وی تاکید کرد: البته پیشنهادهایی برای کار در پروژه‌های سینمایی دیگر نیز داشتم که بنا به‌دلایل مختلف، همکاری در آن پروژه‌ها را نپذیرفتم.این فیلمبردار در پاسخ به این پرسش که هرچند در پروژه‌های مهم حضور داشته‌اید اما هیچ‌گاه از سوی جشنواره‌ها کار شما دیده نشده است، بیان کرد: اینکه کارم در پروژه‌های مختلف در جشنواره‌ها دیده نشود و به من جایزه‌ای ندهند، اهمیتی برایم ندارد.

بهروز در پایان گفت: در واقع بیشتر به این مساله فکر می‌کنم که بتوانم برای مخاطب سینما کار خوب آماده و انتظار او را تامین کنم. واقعا هم امیدوار هستم مردم با دیدن فیلم‌هایی که کار می‌کنم لذت ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید