۱۵ استان درگیر سیل / برف و کولاک در ۹ استان

  • حوادث
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰
    کد خبر :427044

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع سیل در ۱۵ استان و برف و کولاک در ۹استان خبر داد و اعلام کرد که امدادرسانی‌ها ادامه دارد.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۵ استان کشور گفت: شاهد وقوع سیل در ۱۵ استان از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان هستیم که در پی آن ۱۳۱ شهر و روستا و مناطق عشایرنشین در حال امدادرسانی هستند و در چهار روز گذشته تا کنون ۵۲۴۰ نفر در این استان ها امداد رسانی شده اند، همچنین در میان افراد ساکن در این مناطق چهار نفر مفقود شده‌اند.

وی افزود: ۷۸۲ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در قالب ۱۸۸ تیم در حال امدادرسانی هستند که تاکنون ۷۷نفر به مناطق امن انتقال داده شدند، برای ۴۵۸نفر اسکان اضطراری فراهم شده، ۹ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و تخلیه آب از ۲۳۶ واحد مسکونی نیز انجام شده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۹ استان نیز گفت: این استان ها از جمله اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان هستند که به ۲۶ محور و مناطق عشایر نشین در این استان ها رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: ۶۱۲ نفر در پی وقوع برف و کولاک توسط ۱۱۶نفر در قالب ۳۴ تیم امدادرسانی شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید