برانکو: گفته بودم بازی با تراکتورسازی دربی است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۴۳
    کد خبر :426693

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گفته بودم بازی با تراکتورسازی دربی است و قانون خاصی ندارد.

به گزارش مهر، برانکو بعد از تساوی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: دیروز گفته بودم این بازی دربی است. قانون خاصی در چنین دیدارهایی وجود ندارد.

وی افزود: می خواستیم بازی را ببریم اما تراکتور نشان داد لیاقت حضور در بالای جدول را دارد. این تیم با سه بازیکن ملی پوش خود کیفیت بالایی دارد. تراکتور ساختار خوبی ا زبازیکنان باکیفیت و باتجربه دارد. ما تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه نشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: از بازیکنانم هیچ گلایه ای ندارم چون واقعا تمام انرژی خود را می گذارند. بازی بعدی را با ماشین سازی شروع خواهیم کرد. متاسفانه کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت و مصدومیتی که داشت در اختیار نخواهیم داشت. به هر حال با همه موارد و مشکلات اهدافمان را دنبال خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره بارندگی تهران و تاثیر آن روی عملکرد سرخپوشان اظهار داشت: چنین شرایط جوی بیشتر به نفع تیمی می شود که دفاع می کند. به نوعی می توانم بگویم اگر زمین خشک بود کارمان راحت تر بود. به هر حال هیچ کمکی هم به ما نشد.

برانکو درباره تفاوت عملکرد پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر ایران افزود: شرایط بازی ها متفاوت است. درلیگ قهرمانان هر دو تیم بازتر بازی می کنند. شرایط متفاوت است و جوی متفاوت دارد. اما اینجا در لیگ خودمان هر تیمی بسته بازی می کند. با این شرایط، خستگی بیشتر می شود و بازی ها را هم سخت تر می توان برد.

برانکو در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه قدرت دریبل مسعود شجاعی و سوگیتا پرسپولیس را اذیت کرد، تصریح کرد: ما در نیمه دوم ترکیب هافبک ها را تغییر دادیم. شجاعی رهبری بزرگی در تیمش انجام می دهد. او سه بار در جام جهانی بازی کرده و کاملا باتجربه است و می تواند بازی را برای تیم خودش بچرخاند. او بازیکن بسیار با کیفیتی است.

سرمربی پرسپویلس افزود: من به بازیکنانم افتخار می کنم. وقتی بازی تیم های دیگر را می بینید متوجه تغییراتی می شوید. العین امارات که سال گذشته به فینال آسیا رفت، تیم چهارم کشورش بود. اما پرسپولیس بعد از فینال، از دوبازی یک برد و یک تساوی به دست آورده است. تیم های بزرگ معمولا به مشکل می خورند. مثل رئال و بارسا که بعد از بازی های ملی ضربه می خورند. ما وقتی برای استراحت کردن نداریم. از تمام تیم های باشگاهی ایران بیشتر بازی کردیم. چهار روز دیگر هم بازی داریم و این موضوع، تاثیر خودش را می گذارد اما اهدافمان همچنان همان است که پیش رو داریم.

وی درباره عملکرد ربیع خواه تصریح کرد: او بعد ازهفت ماه بازی می کند. مهمترین مساله این است که می تواند باز هم به ما کمک کند. من از ربیع خواه می خواهم عقب بیاید و بازی را باز کند. امروز او اشتباه داشت اما گادوین منشا، بشار رسن و نعمتی هم اشتباه داشتند. تمام بازیکنان اشتباه می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید