مدیرحوزه های علمیه خراسان شمالی: اسکتبارستیزی مقدمه ایمان واقعی است

    کد خبر :42664

مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی گفت: کفر به طاغوت و مقاومت در برابر جبهه استکبارو استکبار ستیزی مقدمه ایمان واقعی است .
[مدیرحوزه های علمیه خراسان شمالی: اسکتبارستیزی مقدمه ایمان واقعی است]

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حجت سالاری در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس در اسفراین اظهار کرد : امروز همه باید بدانند اتحاد و انسجام لازمه همه کشورهای مسلمان است تا در برابر ابر قدرت ها ید واحده شوند و به استکبار نه بگویند .
وی افزود: امروز شاهد آن هستیم رقص شمشیر حاکمان سعودی و شیاطین هم پیمانش جان کودکان دریمن رانشانه گرفته و دلارهایشان علیه مردم منطقه هزینه می شود.
حجت لاسلام سالاری در بخشی دیگر از سخناش گفت: اکنون که افکار همه در جهان بر ضد استکبار خیزش پیدا کرده عده ای در داخل هم به هوش بیایند که مبادا با وادادگی و مدیریتی که منتج به اندولسیزه کردن کشور است نتایج خون شهدا را به تاخیز بیاندازیم.
مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی بابیان اینکه باید از وادادگی بپرهیزیم گفت: مسئولین و نخبگان و مسئولان ما باد بدانند که اگر پیشرفت دراهداف نظام بوده این پیشرفت بر مبنای توکل به خداو توسل به ولایت اهل بیت والگوی قراردادن زندگی اهل بیت بوده است
حجت الاسلام سالاری بابیان اینکه در 38سال گذشته دست غیب الهی مردم را هم در جنگ 8ساله وهم مقابله با آمریکا یاری کرده است گفت: دشمن با شعار آزادی ، توسعه وحقوق بشر می خواهد نظر ما جلب کند ولی در درون با خشم به ما نگاه می کند و مانند مشتی آهنین در پوستی مخملی است .
به گزارش ایرنا مردم روزه دار اسفراین همزمان با همه مردم ایران و جهان با شرکت درراهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود از اسرائیل و امریکا وهم پیمانش اعلام کردند .
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید