کارلوس توس: اگر هواداران بوکا به ریورپلاته حمله کرده بودند ما را حذف می‌کردند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵
    کد خبر :426580

ستاره خط حمله تیم بوکا جونیورز از بی‌توجهی مقامات فوتبال آمریکای جنوبی با اتفاقات تلخی که توسط هواداران رقیب تیم او در فینال جام لیبرتادورس با وجود اغتشاش هوادارانش انتقاد کرد.

حمله هواداران تیم فوتبال ریورپلاته به اتوبوس حامل بازیکنان بوکا جونیورز دربیرون از ورزشگاه خانگی تیم‌شان پیش از بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس که منجر به جراحت چند بازیکن تیم میهمان شد، این بازی را یک روز به تعویق انداخت. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بر برگزاری در موعد مقرر تأکید داشت و همین موضوع باعث عصبانیت کارلوس توس، مهاجم تیم بوکا جونیورز شد.

توس گفت: من فکر می‌کنم که این اتفاق شرم‌آور است. کاری که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی انجام می‌دهد شرم‌آور است. این نظر شخصی من است. اگر کسی می‌خواهد مرا به خاطر گفتن این حرف‌ها مؤاخذه کند، من آماده‌ام.

چیزی که بیش از همه باعث عصبانیت توس شده تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای برای صدور برگزاری بازی با وجود جراحت تعدادی از بازیکنان بوکا جونیورز و انتقال دو هم‌تیمی او به بیمارستان بود.

او ادامه داد: پابلو پرس در بیمارستان بود و آنها داشتن ما را مجبور می‌کردند بازی کنیم. این شرم‌آور است. دو بازیکن بوکا در بیمارستان بودند و یکی دیگر دچار حالت تهوع شده بود. من هم دچار همین حالت شده بودم. همه ما داشتیم سرفه و عطسه می‌کردیم (به دلیل استفاده پلیس از گاز اشک‌آور برای سرکوب اغتشاش هواداران ریورپولاته).

مهاجم 34 ساله سابق منچستریونایتد و یوونتوس در ادامه از مماشات مقامات فوتبال آرژانتین و آمریکای جنوبی با ریورپلاته‌ای‌ها ابراز ناراضیتی کرد و اظهار داشت: ریورپلاته داشت به خواسته‌اش برای برگزار شدن بازی می‌رسید و نزدیک بود که جام را ببرد. در حال حاضر این تیم هر کاری دوست داشته باشد انجام می‌دهد پس بهتر است درباره چیزهای دیگری صحبت کنیم. اگر چنین اتفاقاتی از سمت بوکا رخ می‌داد، تا الان ما را حذف کرده بودند و جام را به ریور می‌دادند.

پرس، کاپیتان بوکا جونیورز یکی بازیکن بود که در حمله هواداران ریورپلاته مجروح و برای خارج کردن تکه‌ای از شیشه‌های خرد شده اتوبوس به بیمارستان منتقل شد. گفت: چشم من آسیب دید و به من گفتند که جسمی خارجی در آن وجود دارد. من احساس بدی دارم. این بازی قرار بود به یک جشن تبدیل شود اما بیشتر شبیه یک جنگ بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید