واکنش نتانیاهو به سخنان روحانی در کنفرانس وحدت اسلام

    کد خبر :426445

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه به سخنان رئیس جمهور کشورمان در کنفرانس وحدت اسلامی واکنش نشان داد.

به گزراش بازتاب، به نقل از اورشلیم‌پست، بنیامین‌نتانیاهو در واکنش خود به اظهارات حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در کنفرانس وحدت اسلامی مدعی شد: اسرائیل به خوبی می داند که چگونه از خود در برابر «حکومت مخرب ایران» دفاع کند.

وی همچنین به این اظهارات بدخواهانه خود افزود:« این سخنرانی روحانی که از روی تنفر بوده و خواستار نابودی اسرائیل شده است، باری دیگر ثابت می‌کند که چرا ملت‌های دنیا باید برای تحریم‌های علیه حکومت ایران که آن‌ها را نیز تهدید می‌کند، متحد شوند».

رئیس جمهور کشورمان در سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با بیان اینکه بیگانه‌اتکایی از بزرگترین اشتباهات تاریخ است، خواستار اتحاد مسلمانان در برابر آمریکا شد.

روحانی در ادامه با بیان اینکه یکی از آثار شوم بعد جنگ جهانی دوم تشکیل غده سرطانی است رژیم صهیونیستی در منطقه بود خاطر نشان کرد: غرب می‌گفت به ملت‌ها و دولت‌های منطقه اعتماد ندارد؛ بنابراین باید یک قدرت دست نشان‌ده مستقر کند که کاملا دوست و فرمان آنها باشد.این گونه یک رژیم جعلی تشکیل شد و ملت بزرگ فلسطین از خانه‌های خود رانده شدند.

وی با بیان این که اگر آمریکا به برخی از کشورهای منطقه اعتماد دارد چرا می‌گوید حفظ رژیم فلان کشور برای امنیت اسرائیل را لازم می‌دانم گفت: همه چیز در منطقه بر گرد یک مساله یعنی حفظ صهیونیسم است. چون حق وتو هم دارند آزادند هر اقدامی که می‌خواهند انجام دهند.

روحانی گفت: ما در مقابل غرب دو راه بیشتر نداریم یا باید از هویت دینی و بیعت با پیامبر (ص) دست برداشته و در برابر غرب تسلیم شویم؛ این یعنی که ما به آرمان‌ها، دین، سعادت و آینده نسل‌های خود خیانت می‌کنیم تا آسوده زندگی کنیم و برای جنایتکاران تاریخ فرش قرمز پهن می‌کنیم؛ راه دیگر این است که با همه توان در برابر ظلم با قدرت بایستیم. دست از دین، قرآن و پیامبرمان برنداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید