آلبا: بارسلونا هنوز تمایلی برای تمدید قرارداد من نشان نداده است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
    کد خبر :426386

دفاع چپ بارسلونا می‌گوید که این باشگاه هنوز اقدام خاصی برای تمدید قرارداد روبه‌پایان او انجام نداده است.

جوردی آلبا پس از بازی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه اتلتیکومادرید که با تساوی یک – یک تمام شد، اعتراف کرد ماندنش در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دفاع چپ 29 ساله کاتالان‌ها تا پایان فصل آینده با بارسلونا قرارداد دارد و ظاهراً‌ هنوز از سوی باشگاه تلاشی برای تمدید آن صورت نگرفته و مذاکرات طرفین متوقف شده است.

آلبا در این باره گفت: فعلاً خبری از تمدید قرارداد نیست. وضعیت هنوز همان چیزی است که قبلاً بود. من نمی‌دانم که برای من چه برنامه‌هایی دارند. اوضاع کمی عجیب است، چون مدت زیادی از قرارداد من باقی نمانده است. من می‌‌خواهم در بارسلونا به دوران بازیگری‌ام پایان دهم، اما باید ببینیم چه می‌شود. مشخص نیست مدیران باشگاه سرانجام چه زمانی به این نتیجه خواهند رسید که اوضاع جهت تماس گرفتن با من برای مذاکره مساعد است، البته اگر آنها به چنین نتیجه‌ای برسند.

به گزارش تسنیم ،آلبا سپس به بازی شب گذشته تیمش در مادرید اشاره داشت و فرار کاتالان‌‌ها از شکست در خانه اتلتیکومادرید سراپا دفاعی. او ادامه داد: به نظر من آنها برای ارائه یک بازی هجومی‌تر به اندازه کافی بازیکن دارند. هرچند موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اند به لطف همین سیستم دفاعی بوده است و به همین دلیل آن را تغییر نخواهند داد. اتلتیکومادرید عملکرد دفاعی بسیار خوبی دارد و نفوذ به خط دفاعی آن بسیار سخت است. آنها دنبال ضدحملات هستند. ما تلاش‌‌مان را انجام دادیم، اما نتیجه گرفتن مقابل تیمی که در لاک دفاعی فرو می‌رود و با 10 بازیکن دفاع می‌کند، سخت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید