علی صمیمی: امیدوارم فوتبال ۷ نفره به پارالمپیک برگردد و یک مدال به کاروان ایران اضافه کنیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۶
    کد خبر :426212

علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ابراز امیدواریم کرد که رشته فوتبال ۷ نفره به بازی‌های پارالمپیک بازگردد تا کاروان ایران بازهم در این رشته صاحب مدال شود.

حمید علی صمیمی در حاشیه مسابقات فوتبال 7 نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در منطقه آزاد کیش اظهار داشت: خوشبختانه شروع خوبی رقم خورد و شاهد بازی‌هایی پرگل و زیبا بودیم. یکی از دغدغه‌های ما بررسی‌ نماینده سازمان جهانی فوتبال 7 نفره بود که قصد داشت امکانات ما را با استانداردهای مدنظر تطابق بدهد. خوشبختانه او از شرایط میزبانی ایران رضایت داشت و این برای ما جای خوشحالی دارد.

وی افزود: ایران در فوتبال 7 نفره یکی از قطب‌های اصلی قاره آسیا و جزو 5 تیم برتر جهان است. ما انتظار داریم که مسئولان این رشته برنامه‌ریزی لازم برای بازگشت به لیست بازی‌های پارالمپیک را انجام بدهند که خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدواریم شاهد حضور فوتبال 7 نفره در 2024 باشیم، چرا که هم می‌توانیم دوباره یک مدال بگیریم و هم هیجان و جذابیت بازی‌ها زیادتر می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: برای میزبانی این دوره از مسابقات افراد مختلفی زحمت کشیدند که باید به شورای ورزش منطقه آزاد کیش، فدراسیون فوتبال، کمیته پارالمپیک و اعضای فدراسیون جانبازان و معلولین اشاره کنم. به نظرم این‌گونه میزبانی‌ها اتفاق خوبی است، چون به نوعی معرفی کشورمان نیز محسوب می‌شود و می‌توانیم در مسائل مدیریتی هم پیشرفت کنیم. ضمن اینکه تیم‌های کشورمان می‌توانند بدون خروج از ایران، یکسری دیدارها با حریفان خوب را تجربه کنند. در واقع ما این میزبانی ها را این هدف انجام می‌دهیم.

به گزارش تسنیم ،علی صمیمی درباره مسائل مالی این مسابقات گفت: فعلا که خودمان پول را پرداخت می‌کنیم، اما از سازمان جهانی فوتبال 7 نفره قول گرفته‌ایم که بخش زیادی از هزینه رقابت‌ها را بپردازد.

وی درباره عملکرد تیم ایران عنوان کرد: انتظار داریم که تیم ملی در رتبه نخست قرار بگیرد. تیم ملی در مرحله انتقال است. همچنین کلاس‌بندی‌ها هم تغییر کرده و کار سخت‌تر شده است. ما لازم داریم که دیدارهای تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و فقط با خودمان بازی نکنیم. قطعا با پیشرفتی که داریم، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تمام تلاش ما این است که همچنان در سطح بالای جهانی و بین 5 تیم برتر حضور داشته باشیم. البته حتماً نیاز به اردوهای متعدد داریم که انشالله فراهم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید