اسپالتی:‌ اینتر زیبا و جذاب بازی می‌کند اما هنوز ثبات می‌خواهد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۶
    کد خبر :426082

سرمربی تیم اینتر از بازی مردانش مقابل فروزینونه ابراز رضایت کرد اما معتقد بود که تیمش هنوز ثبات لازم را ندارد.

تیم فوتبال اینتر هفته سیزدهم سری A را شب گذشته (شنبه) با پیروزی خانگی 3 بر صفر مقابل فروزینونه پشت سر گذاشت و جایگاهش را در رده دوم جدول و فاصله 9 امتیازی‌اش را با یوونتوس صدرنشین حفظ کرد.

لوچانو اسپالتی سرمربی نراتزوری که شاگردانش به در رده دوم جدول صعود کردند، پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: واکنش تیم ما به این بازی مناسب بود. تیم زیبا و جذاب بازی کرد. ما صبوری کردیم چون فروزینه در ضدحملات تیم بسیار خطرناکی است. بنابراین بهتر بود که آنها را در خط دفاعی‌شان تحت فشار نگه داریم.

اسپالتی در تمجید از کیتا بالده که دو گل اینتر را در این بازی به ثمر رساند هم گفت: کیبتا توانایی انجام کارهایی قابل توجه را دارد و امشب هم یک بازی کاملاً با ثبات داشت. او تنها در چند دقیقه از بازی دچار افت شد و در آن دقایق سایر بازیکنان تیم جور او را کشیدند. من شخصیتی که لائوتارو در این بازی نشان داد را هم دوست داشتم. او بازیکنی فیزیکی است، یک جنگنده که هرگز نمی‌خواهد تسلیم شود.

به گزارش تسنیم ،اسپالتی که تیمش توانست واکنش خوبی به باخت سنگین هفته گذشته در خانه آتالانتا نشان دهد، در پایان عنوان کرد: اینتر می‌خواهد قویتر از این شود و جزو تیم‌های طراز اول سری A و لیگ قهرمانان باشد. ما می‌خواهیم آن روزهای تاریک ابتدای فصل را جبران کنیم. گاهی اوقات ما تصمیمات اشتباهی می‌گیریم پس هنوز لازم است که باتجربه‌تر شویم و پیشرفت کنیم. اینتر الان ثبات بیشتری دارد اما مهم این است که این ثبات را حفظ کند. مشکلی که ما داریم این است که در یک چشم به هم زدن ممکن است در از روشنایی محض به تاریکی مطلق برویم. هواداران به ما یاد می‌دهند که چگونه رفتار کنیم چون آنها همیشه اینجا و حامی ما هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید