سرمربی استرالیا: جدال با ایران سخت‌ترین بازی ما است

  • ورزشی
  • شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۲
    کد خبر :425656

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره استرالیا رویارویی با ایران را سخت‌ترین بازی شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه عنوان کرد.

کای لامرت سرمربی تیم فوتبال هفت نفره استرالیا درباره سابقه تشکیل این تیم اظهار داشت: آغاز به کار فوتبال هفت نفره در استرالیا مربوط به پارالمپیک سیدنی در سال 2000 بود. خوشبختانه از آن سال به بعد شرایط بهتری شکل گرفت و هم اکنون در همه استان‌ها بازیکن و فعالیت داریم. استرالیا تاکنون در همه دوره‌های مسابقات جهانی و همچنین یک دوره پارالمپیک شرکت داشته و خوشبختانه شرایط خوبی دارد.

وی با اشاره به حضور بازیکنانی در رده سنی 15 تا 35 سال در تیمش گفت: هدف ما از حضور در این مسابقات کسب یکی از دو سهمیه حضور در مسابقات جهانی سال آینده است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره استرالیا درباره رویارویی با ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: قطعاً جدال با ایران سخت‌ترین بازی ما در این تورنمنت خواهد بود. از روزی که به ایران آمده‌ایم، احترام زیادی دیده‌ایم اما امیدوارم مقابل این حریف نتیجه خوبی بگیریم. شناخت زیادی از ایران نداریم، همانطور که ایران هم شناخت زیادی از ما ندارد.

لامرت با اشاره به بازی تیم‌های فوتبال ایران و استرالیا در انتخابی جام جهانی 98 که منجر به صعود ایران شد، گفت: آن بازی شرایط خودش را داشت و حالا دو کشور در یک رشته دیگر روبروی هم قرار می‌گیرند که فکر می‌کنم این بازی نزدیک‌تر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شاگردانش می‌توانند ناکامی تیم فوتبالشان را جبران کنند یا خیر؟ گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه رخ خواهد داد. به هر حال همه ما به دنبال لذت بردن از فوتبال هستیم.

لامرت در پایان درباره توجه به معلولان در استرالیا خاطرنشان کرد: توجه به معلولان در سطح ارتقا یافته‌ای است و افراد حاضر سالن مسئولیت‌های زیادی در در قبال معلولان بر دوش دارند. در واقع هرکسی که معلول باشد، از طرف جامعه رسیدگی خوبی به او می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید