جزئیات نحوه ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت لاستیک

    کد خبر :425098

سازمان تاکسیرانی اعلام کرده است که در راستای حمایت از رانندگان تاکسی به آنها لاستیک با نرخ دولتی عرضه می‌کند.

مدتی است که سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اقدام به توزیع لاستیک تاکسی با نرخ دولتی کرده است که علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در مورد چرایی توزیع لاستیک میان رانندگان به ایسنا گفت: به دلیل نوسانات قیمتی در کشور، قیمت تمام شده خدمات برای رانندگان تاکسی افزایش پیدا کرده است که برهمین اساس ارائه برنامه‌های حمایتی را برای رانندگان تاکسی در نظر داریم که قیمت تمام شده خدمات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه چندین سال بود که ارائه خدمات به رانندگان تاکسی متوقف شده بود؛ اما از این پس در قالب راه اندازی باشگاه رفاه تاکسیرانان خدماتی در حوزه‌های مختلف به رانندگان ارائه می‌کنیم، افزود: بررسی‌ها نشان داد که در حوزه لوازم و تجهیزات خودرو، رانندگان همیشه دغدغه دارند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم در فاز اول، لاستیک با نرخ مصوب دولت را بین رانندگان تاکسی توزیع کنیم.

قنادان افزود: بر این اساس رانندگان تاکسی می‌توانند با مراجعه به سایت تاکسیرانی taxi.tehran.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت دهی اینترنتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی متقاضی لاستیک، به قسمت باشگاه رفاه رفته و در آنجا با ورود به قسمت خدمات گزینه لاستیک را انتخاب کنند، گفت: بنابر توافق انجام شده تعداد حداکثر 4 حلقه لاستیک برای هر دستگاه تاکسی با نرخ مصوب تخصیص داده می‌شود و لازم است که مدارکی همچون اصل و کپی کارت ملی، کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی را همراه خود داشته باشند.

رانندگان تاکسی بعد از انتخاب نوع و تعداد لاستیک‌های خود با ورود به قسمت تکمیل اطلاعات، نسبت به وارد کردن مشخصات خود و خودرو اقدام کرده و بعد از آن نسبت به تعیین روز و محل دریافت لاستیک‌ها اقدام می کنند؛ به‌گونه‌ای که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، رانندگان تاکسی می‌توانند از سه محل در محدوده میدان بسیج، خیابان خاوران و پایانه ایستگاه متروی چیتگر لاستیک‌های خود را با پرداخت هزینه دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام سازمان تاکسیرانی؛ تاکنون بیش از 12هزار حلقه لاستیک، میان رانندگان تاکسی توزیع شده است و روند ثبت نام ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید